Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Selectie Rabo AGR

• Steffen

Robert Gesink

Oscar Freire

Nick Nuyens

Bram Tankink

Pieter Weening

Joost Posthuma

Paul Martens

Stef Clement

bron: site rabobank

• Keuteberg

Geen Flecha.. voor de rest weinig verrassend

• Respect

Was allang bekend met één uitzondering (die ook al bekend was) en dat is dat Freire de plek van Moerenhout inneemt.

• Pol

Doet die Knebel niet mee?

• Soigneur

Toch nog wel een redelijk sterke selectie, alleen helaas niemand om het af te maken. Verder had ik liever iets explosievere mannen gezien als Langeveld en Kozontchuk dan Clement en Posthuma….maar goed.

Mijn inziens zouden ze moeten mikken op Nuyens en Martens

• Massimo

Ze beginnen het eindelijk te leren bij Rabobank….

• anti-dope

hiermee kunnen ze geen potten breken. Allemaal leuke meerijders tot het er echt om gaat

• Robin

In de breedte erg sterk inderdaad, maar geen een die er bij een explosie op de Eyserbosweg of Keuteberg nog bij zit. Wellicht Gesink.

• Jonge Garde

Gesink zal net op de wip zitten als Cunego, Valverde, Rodriguez of Kirchen er een snok aan geven in de finale. Hij zal echter vroegtijdig ook niet wegkomen. Dus hopelijk wagonnetje aanpikken en dan a la Schleck op een onverwacht punt voor de Cauberg wegkomen. Enige optie.

Ben benieuwd naar Freire. Puur om te zien waar hij conditioneel staat. Finale zal ie sowieso niet in de spits rijden.

Martens mee in een interessante groep lijkt de meeste kans van slagen.

Hoe dan ook een heel zware klus zonder spits.

• Cyclad

Gesink, Freire en Nuyens gaan erg lang mee. Wellicht kan dit trio het zo uitspelen dat er een podiumplaats in zit.

Jammer dat Langeveld niet rijdt, hij kan dat parkoers zeker aan. Ik zit ook niet te wachten op Posthuma (zal toch de finale niet kleuren) en Clement (moest er in de Hel van het Mergelland al af).

Toch begrijp ik de selectie wel enigzins: als je iets moet repareren heb je meer aan Clement en Posthuma dan aan Langeveld en Kozonrchuk.