Volgens mij worden de AGR, San Sebastian en Luik nog steeds verreden hoor, dus wat dat betreft…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk dacht toch dat Boonen de groene trui viseert in de komende Tour, dus hij zal nog wel meedoen aan de massasprinten.
Ik las wel ergens dat hij niet meer aan alle masaspurten zal meedoen…ook niet in de Tour. Hij zal zijn ritten (om te winnen) uitkiezen.
En dan een carrière à la Van Petegem.
Dat valt nog af te wachten.
Ik heb het ook meer voor renners die een heel jaar presteren, maar ik vind het vreemd dat men dit alleen kwalijk neemt aan de renners die enkel de kasseiklassiekers viseren. Je kan toch makkelijk twintig renners opnoemen die zich enkel toespitsen op één van de drie grote rondes…daar geldt dat argument dan weer niet…vreemd.
En nog een uitsmijter over Van Petegem: hij presteerde doorgaans ook goed op het WK en heeft eens ei zo na Parijs-Nice gewonnen. Men blijft dus ook blind voor bepaalde aspecten van het presteren van de zwarte. van Brakel..
Ze worden inderdaad nog gereden maar er is toch wel een verschil:
- In San Sebastian heeft Museeuw ooit eens 3de geëindigd en zo belangrijke punten genomen voor de Wereldbeker. Een Boonen zie ik gewoon nooit San Sebastian rijden omdat deze wedstrijd zonder de Wereldbeker gewoonweg niet interessant genoeg is op zich. (daarom trouwens ook mijn pleidooi om de Wereldbeker terug te brengen).
- In de jaren 90 kon je nog een uitslag rijden in Luik na Roubaix. Nu is dat gewoon niet meer aan de orde.
- De Amstel: zie Luik + het was toen minder lastig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?