Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ZAC Flevoice

• Rockracer

En hoe ging het er aan toe vanavond op Flevonice. Was er nog redelijke opkomst na de late verplaatsing van Dronten naar Biddinghuizen?

• Herogewier

A klasse iets van 40 man en de B-klasse iets van 65 of zo, dus totaal nog 100 +

Bij de A's leuke wedstrijd, er reed een mooie kopgroep van 8 man weg die eigenlijk niet veel verder kwamen dan 300-400 meter. Maar echt achtervolgen wou ook niet lukken erachter, het moest voornamelik van de junioren Dolfsma en van Zijl komen om de achtervolging op gang te trekken. Enkele dapperen gaan dan tch de sprong wagen waaronder Koch en Huysoon en nog 2 anderen. De rest is dan gezien en met een kopgroe van zo'n 12 renners gaan ze de laatste ronde in. Broekhuizen weet dan in de finale nog weg te rijden en de sprintende groep ruim voor te blijven.

1 Wilbert Broekhuizen

2 Berry Nagelhout

3 Raymond Koch

Bij de B's geen idee, niet goed opgelet ook :) Maar was massasprint over de volledige breedte en ze zijn nu nog aan het kijken wie de eerste 10 zijn vrees ik :) ha ha

• Zac

Mooie wedstrijd bij de A's. De Ijsselstreek had aanvankelijk maar 1 man in de kopgroep. Later kwam Huissoon daar nog bij. Ze krijgen steeds meer concurrentie van andere ploegen bij de ZAC.

• Deelnemer

Was inderdaad mooie en harde wedstrijd met de A's. Met hangen en wurgen kon ik nog net in het peloton blijven hangen dat overigens flink uitgedund was. heeft overigens wel wat op zo'n bijzonder parcour fietsen. Vond het wel leuk.

• Damsteen

1,5 uur in de achtbaan zitten, dat is het..

Super mooie accommodatie is het, maar zeker niet geschikt voor dat soort werk.

• Deelnemer

In ieder geval volgens mij geen valpartijen en de wind maakte het op de open vlakte best wel heftig.

• HarrieH

Tuur, ben je het racecircuit van Lelystad al vergeten ?

Of clubparcours Kampen ?

Over achtbanen gesproken…

• De Kaasphone

Kampen is goed te doen toch?