Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Valpartijen

• Jack

Aankomst Vlaanderen en Scheldeprijs ontsierd door valpartijen.

Hoe komt dit? Nivelering?

• HarrieH

M.i. eerder omdat ze met de sturen in elkaar, dan wel in de afzetting haken.

Hoezo, nivellering?

Quickstep wint met overmacht de klassiekers van Het Noorden.

Cavendish is door niemad bij te benen in San Remo. Alleen Haussler maakt het op de finish nog een beetje spannend, maar dat heeft weinig met snelheid te maken.

Ik zie alleen nivellering (tot op het wegdek) als ze er bij gaan liggen. Is dat dan ooit anders geweest?

Abdoe

Jalabert

Van Linden

• Tombola

Dit keer was het Petacchi die Van Avermaet afsneed, is ook wel redelijk duidelijk te zien op de filmpjes vanuit de helicopter. Daardoor valt Van Avermaet tegen McEwen.

Had Brown geluk dat hij er niet tussen reed, had “ie” daar weer de schuld van gekregen :+

• Art

Klopt voor geen meter Tombola. Ik heb het nog eens teruggekeken. Petacchi wijkt inderdaad uit, maar zit al lang en breed voor Van Avermaet voordat die en McEwen tegen elkaar aankomen en vallen.

• PePe

volgens mij was het McEwen die van Avermaet de pas afsneed.

Overigens vind ik de aankomst in Schoten ook niet gepast voor een massasprint, finish kan beter een 400 a 500 m teruggelegd worden!

• Dirk

Doordat de sprintersploegen de laatste kilometer niet meer goed kunnen

controleren gaat het mis, teveel renners denken nu te kunnen winnen en

daardoor gaat het mis.

• Tombola

@ Art; als je nog beter zou kijken, dan zie je dat Van Avermaet al naar rechts valt terwijl hij McEwen nog niet raakt. McEwen rijd op dat moment al wel tegen de Cervelo renner…

• Tombola

Het lijkt er ook op dat Van Avermaet op het achterwiel valt van McEwen, inplaats van tegen hem aan, maar dit is moeilijker te zien…

• Opderivier

Ik zie het als een fout van McEwen, hij gaat een gat in die kleiner word doordat van Avermaet wat naar rechts moet omdat de weg een kleine draai maakt waardoor de weg op dat moment een stukje kleiner werd. Dit had McEwen kunnen voorzien. Hij had nooit tussen van Avermaet en de Cervelo renner moeten komen mijns inziens.

• Cleemputte

Goed gezien Opderivier, jij hebt er een klare kijk op kerel!!!