Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vacansoleil in AGR

• henk

Weet iemand de selectie van Vacansoleil voor de AGR? of is dat nog niet bekend? Want de lijstjes die ik in andere topics voorbij zie komen lijken mij zeer onwaarschijnlijk.

• Rick

Vacansoleil

231. Bozic, Borut

232. Carrara, Matteo

233. Hoogerland, Johnny

234. Lagutin, Sergey

235. Leukemans, Bjorn

236. Lowik, Gerben

237. Marcato, Marco

238. Vierhouten, Aart

R. Groen van, Arnoud

R. Honig, Reinier

R. Mol, Wouter

R. Pronk, Matthé

• TumTum

Hoogerland

Löwik

Honig

Carrara

Lagutin

Bozic

Marcato

Leukemans

• Tombola

In een ander topic stond er “per ongeluk” Traksel tussen, toen werd er al stellig gevraagd, “Wat heeft Traksel daar te zoeken?” Maar kan Bozic wel zulke klimmetjes verteren, hij is immers een “betere” sprinter dan Traksel.

• Vlugge Japie

Bozic werd nog wel 4de of iets dergelijks in het Mergelland. Nu is het Mergelland een stuk minder bezette koers, alleen ik denk dat zowel Traksel als Bozic niet zal meedoen voor de overwinning. Keuzes maken in de marge is dat dus eigenlijk een beetje.

• Siem

Ik mis Wouter Mol, toch 3e in Mergelland en volgens mij gemaakt voor dit soort klimmetjes.

• Rudy Tek

Dat dacht ik ook gelijk, beetje lomp om Mol hier niet op te stellen.

Vorig jaar Jef Scherens gewonnen en 3e in Mergelland inderdaad.

• K

ik verwacht eigenlijk wel veel van leukemans. Reed al een aantal keer goed van voren in de waalse klassiekers. ook toen die nog bij palmas reed. en de oudere mannen doen het meestal goed in deze klassiekers.

• bandana

Waarom nou geen Mol ? is echt iets voor hem, is op meer plaatsen waar hij kan presteren al niet opgesteld. Wat zijn zijn doelen dan, dit Seizoen?

• PietvZ

Leukemans en (misschien) Lagutin zijn de enigen die hier iets te zoeken hebben…