Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

AGR: Boogerd sjouwt kratjes

• Frank

Amstel Gold Race kijken vanaf de kratjestribune

Met het plaatsen van het laatste kratje opende Michael Boogerd samen met koersdirecteur Leo van Vliet donderdagochtend de Amstel kratjestribune in Mechelen. Deze aparte tribune biedt zondag tijdens de Amstel Gold Race plaats aan zeventig toeschouwers.

De VIP-plaatsen zijn te vinden voor café In de Kroeën aan de Hoofdstraat in Mechelen. Toegang tot de Amstel kratjestribune is gratis voor elke wielerliefhebber vanaf 18 jaar.

Gepubliceerd op: 16.04.09 14:54, bijgewerkt op: 16.04.09 15:00

Foto:

http://ldimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=LD&Date=20090416&Category=SPORT01&ArtNo=63107378&Ref=AR&Profile=1056&MaxW=768&title=1&NoBorder

• voigt

Ik sta perplex, WAT EEN NIEUWS!!

• Frank

Dagblad De Limburger had vandaag nog een bericht.

De AGR genereerde vorig jaar 16 miljoen euro omzet in Zuid-Limburg, waarvan 80% bij de horeca terecht kwam. In 2003 was dit nog 11 miljoen euro, dus mag Z-Lim blij zijn met deze koers, aldus de krant.

Ik had zelf een wat groter aandeel verwacht voor de hotel- en campingbranche, maar goed eten is belangrijk…

• Supportersclub Pieter Weening

Dit jaar wordt de horecaomzet veel hoger dan in 2007 want Pieter Weening doet weer mee en we vertrekken morgen al naar Limburg :)

• Boris de Löwikfan

Wederom met 45 man waarvan 2 vrouwen (moeder Pieter en vriendin) die dan voor jullie mannen hollandse kost koken?

Groet

• svendemecanicien

De HO in HOreca staat voor HOtels dus een deel van die 80% van 16 miljoen is ook wel degelijk daar beland…

• Sub Culture

Wat doen die kratten dan in Mechelen vraag ik me af?

• Eddy Veen

Voldoet zo'n tribune wel aan de veiligheidseisen?

• Wegwijzer

Bij deze bent u allen gewaarschuwd:

A2 richting Limburg weekeinde dicht

EINDHOVEN - Komend weekeinde is de A2 bij Eindhoven ter hoogte van knooppunt Leenderheide in zuidelijke richting afgesloten. In de richting van Eindhoven is de weg in de nachtelijke uren ook afgesloten.

De snelweg krijgt op die plaatsen een nieuwe asfaltlaag en er worden voorbereidingen getroffen voor de aanleg van verkeerssignalering, liet Rijkswaterstaat donderdag weten.

In de rijrichting van Weert en Maastricht is de A2 tussen knooppunt Leenderheide en Nederweert (afslag 39) afgesloten van vrijdagavond elf tot en met maandagochtend zes uur. Weggebruikers moeten rekening houden met omleidingen en een langere reistijd.

• Sub Culture

Weert … jeugdherinneringen.

Zwembad de Ijzeren Man op jeugdkamp, daar scharrelde ik mijn eerste jeugdlief op.

Een mooie meid met dito rondingen, en dan heb ik het niet over zwembandjes.

Waarom zeg ik dit ook..