Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

alvaro sierra hang zijn fiets aan de haak

• Rudy Tek

Het feit dat hij nog niet geschorst is wel niet zeggen dat hij vrijgesproken is, dat zijn twee compleet verschillende dingen.

Dit is van eind januari van wielerland:

Twee dopinggevallen in Ronde van Ecuador

Profs - Weg

Thursday 29 January 2009

Twee renners zijn betrapt op dopinggebruik tijdens de 29e Vuelta a Ecuador die gereden werd van 22 tot en met 30 november 2008. Het betreft de Colombiaan Alvaro Sierra die tweede werd in het eindklassement, en de Ecuadoriaan Andres Guzman die het sprintklassement op zijn naam wist te schrijven.

Als jij een nieuwbericht hebt waarin zijn vrijspraak wordt bevestigd hoor ik t graag.

• arend appelberg

staat er ook waar ze op betrapt zijn?? want ik kan helemaal niks daarvan vinden op sites in ecuador of colombia.vorig jaar werden er ook 9 colombianen betrapt in de ronde van colombia op efidrine en andere kutproducten met zulke lage doseringen dat op buenahora na(vanwege zijn grote naam) ze allemaal werden vrijgesproken. in europa zou het zelfs niet eens genoemd zijn maar in zuid-amerika zijn ze flink aan het doorslaan in hun dopinghetse om in een goed daglicht te geraken bij de uci.

op die site die ik gaf staan iig gewoon de renners die vorig jaar zijn betrapt en geschorst en dit jaar t/m maart. dus daar zou sierra dan ook tussen moeten staan. contra-expertises worden er namelijk niet gedaan tenzij het om epo gaat en de uitspraak volgt altijd dan binnen enkele weken en zeker wel binnen 4 maanden.

• Lucas

Mooi dat deze pakhaas zijn fiets opbergt, opgeruimd staat netjes.

• NADA

hypocriete Lucas toch