Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vervolg Parijs Roubaix wantoestanden

• diravi

Al zoekende naar de complete uitslag van de GP Denain kwam ik dit tegen:

http://www.lavoixdessports.com/Sports-Individuels/Cyclisme/2009/04/15/article_audio-ce-n-est-plus-le-paris-roubaix-c-est-une.shtml

De burgemeester wil de doorgang door het carrefour de l'arbre gaan beletten. Hij is de dagenlange zuipfestijnen en de troep zat.

• Uhuh

Gewoon met een gevuld condoom zijn neus van de kop rammen. Opgelost.

• Lucas

Wat zeurt die man toch, het gaat hier toch slechts om “maar enkele hersenlozen”..?!?

• Sub Culture

ze willen daar toch zo graag bij vlaanderen geannexeerd worden, welaandan, mogen ze blij zijn dat in hun verlaten gat af en toe nog eens wat volk langskomt.

• Ron Brandsteder

Tja, als deze wantoestanden doorgaan heeft het wielrennen zijn langste tijd gehad. Ik merk dat het begrip van de meeste mensen zo langzamerhand opraakt als er weer eens een wielerkoers langs trekt!

• Steph

Is een simpele oplossing voor: asfalteren, ben je d'r voor eens en altijd vanaf…

• Kontich en Reet vlakbij

Dat vroegere nederlandstalige gebied van noord west frankrijk wil niet bij vlaanderen horen maar bij het veel mooiere grotere en betere Nederland hoor hahaha

• Sub Culture

Daar heb je dan ook weer gelijk in Kontich en Reet Vlakbij.

De grote affiniteit tussen Lille Nord pas de Calais met Nederland zal door voor veel tussenzitten …

• Massimo

Wat een flauwekul. Ken die regio toevallig een beetje en er is, op een klein groepje achterlijken na, niemand die bij Nederland of Vlaanderen wil horen. Dat ze hun frieten ook uit een kot halen wil nog niet zeggen dat ze anti-Frans zijn. Ik eet ook graag Friese worst, maar geen haar op m'n hoofd denkt er aan om Fries te worden.

• gerd

Klopt, dat zijn gewoon Fransen die Frans willen blijven.

Bovendien is dit ook een zeer multi-cultureel gebied.

Daarnaast vind ik het gewoon een typische reactie voor een politicus: eenvoudige, simplistische oplossingen… Toch begrijp ik de man. In de AGR mag er toch ook niemand staan op de Keutenberg (is dat niet omdat het een natuurgebied is ???). Wel dat stoort toch niet echt.

Persoonlijk ben ik van mening dat je wielrennen echt op televisie moet volgen. Toen ik nog in Gent woonde is de Tour ooit op 50 meter van mijn deur langs gekomen…wel ik ben niet eens gaan kijken…