Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Presidential Cycling Tour (2.1) Etappe 6

• bartoli

Finetto en CSF gaan morgen wat rechtzetten door de etappe te winnen

• DutchSL

Ik zal niet al te diep op mijn levensverhaal in gaan, maar laat ik het erop houden dat ik mijn achternaam aan mijn vader te danken heb (waar ik verder nooit contact mee heb gehad..) en de voornaam aan mijn (gewoon Nederlandse) moeder die dat grappig vond ofzo, ze wist niet eens dat het Baskisch was op deze manier. :+

Uitspraak is ook gewoon Nederlands (Maikel), alleen schrijf je het op zijn Baskisch (Mikel).

• arend appelberg

die hebben ze wel hoor subc. maar deze ronde is puur voor het tourisme. de sterkste turkse ploegen en renners worden niet eens uitgenodigd. je hebt wel meer rittenkoersen in turkije en dan gaan ze echt de bergen in en rijden de mannen van brisaspor alles aan gort met hun dik betaalde kazachse kopmannen en mert mutlu.

• Jos K

Niet gestart:

Stubbe, Van Poppel, Callas en Kraft.

Peloton is in 2en gebroken met de leider Loosli in het achterste gedeelte. Gelukkig voor hem kwam even daarna alles weer samen. Frapporti en van Staeyen rijden weg en krijgen al snel 2 minuten voorsprong.

Heel raar, Frapporti rijdt weg bij van Stayen en ondertussen zit er al anderhalve halve minuut tussen deze 2 renners. Het peloton volgt op 2.30 minuut.

• Goozzer

Van Staeyen is niet bepaald een goed klimmer te noemen, zo vreemd is het dus niet…

• Jos K

Nee ok, maar op de ticker staat dat Frapporti echt gedemarreerd is. En dat vind ik zo vreemd.

• Jos K

Eindelijk beeld. Nog 50 km te gaan, 3 leiders.

Savini

Frapporti en Cesar Veloso

Voorsprong van 30 seconden. Het gaat nu bergop

Van Staeyen inderdaad bergop snel gelost.

• merijntje mortirolo

Die Savini toch!…

• Jos K

Reactie van uit het peloton, Da Pena ervandoor, dus fungeert Cesar Veloso als springplank. Iedereen voorin het klassement zit er bij zo te zien. Loosli reageert maar verliest wel zijn hele ploeg. Ljungblad trekt stevig door. Er scheiden zich een renner of 15 af.

• Jos K

Acqua et Sapone trekt door. Fothen, Impey, Loosli, Malacarne allemaal gezien.