Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VSS Discussie topic

• Zenon J.

Voor alle zin en onzin betreffende de VSS AGR

• diravi

Waarom geef jij maar 3 punten aan de winnaar?

• Lucas

Het schijnt dat Kirchen niet start; hij vindt het te gevaarlijk.

• Bth

In de breedte is Silence Lotto veruit de sterkste ploeg. Afgaande op uitslagen van vorig jaar gaan die met 6 a 7 man top 30 rijden. Misschien kunnen ze dat uitbuiten en zo op Nederlandse bodem verrassen?

• Zenon J.

Rebellin?

• Rick

Te gevaarlijk :? Ik las gisteren wel dat hij niet zou starten zonder dat daar een reden bij stond. Eigenlijk had ik verwacht dat hij juist wèl zou rijden gezien het feit dat hij dringend kilometers nodig heeft met het oog op WP en L-B-L.

• Bas-Jan

@hugo: doe eens wat beter je best met kopieren, of speel gewoon niet mee…

• zabirskie

hugo valt hoogstens dementie te verwijten, twee keer hetzelfde lijstje posten van hetzelfde ip onder een andere naam ;)

Zo te zien kan de AGR voor een behoorlijke schifting gaan zorgen in de top van het klassement. Geen uitgesproken favoriet, veel kanshebbers. Cunego wint natuurlijk, maar dat verklap ik nog niet.

• HP

Wat denken jullie van:

Uran

Serpa

Albasini

Fugslang

Kan 1 van deze heren voor een verrassing (top 10) zorgen?

En nee, ik doe niet mee met een ander spelletje dan de VSS, en ja die heb ik al ingevuld.

• merijntje mortirolo

Uran had ik er nog even tussen staan, maar daar die man volgens mij twee dagen geleden nog in Colombia was, verwacht ik niet dat die hele hoge ogen gaat gooien (als hij überhaupt al start).