Ik wil woensdag de waalse pijl bezoeken.
Weet iemand of Huy een beetje bereikbaar is die dag, of kun je beter een plekje op het parcours zoeken….
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHuy is makkelijk te bereiken hoor, gewoon op tijd komen, de vrouwen starten bovenop de Muur van Huy, dan komen de mannen volgens mij 2x door over de Muur (kan ook 1x zijn….) en dan de finish van de vrouwen en daarna de finish van de mannen.
Die doorkomsten kan je wel opzoeken zelf lijkt me hoe dat precies zit toch?
Succes en veel plezier alvast.
Ben er nooit geweest maar zou niet weten waarom niet. Ben er vrij zeker van dat het ook met het openbaar vervoer geen enkel probleem is. Station Huy (Namur-Liege) ligt volgens mij op loopafstand van De Muur. Je moet wel een beetje van lopen houden misschien .
Ik kan niet, maar als ik zou gaan, pak ik 't liefst de fiets mee en dan zo vaak mogelijk kijken. Maar daar leent het parcours zich niet zo voor, mogelijk leuker om de laatste 99 km van het parcours te fietsen dan, vanaf de 2e passage van de Muur.
Dit terzijde.
Er zijn twee passages op de Muur en de finish.
Andere vraag, hoe goed is het parcours aangegeven met bordjes en staat er bij de finish ook een groot scherm, je mag het hopen (en verwachten?).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?