Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoogeland 2 daagse

• hoogeland 2 daagse

Weet iemand misschien waar ik informatie over deze koers kan vinden? Dan heb ik het over bijvoorbeeld een deelnemerslijst en het parkoers, niet die info die op de knwu staat! De site van nwvg waar het op zou moeten staan is namelijk nog niet eens online. Wie weet het?

• renner

Gewoon hetzelfde als vorige jaren.

1a: Tijdrit 13 km

1b: Omloop 4km (ca. 60 km junioren)

2: Omloop 9 km (ca. 95 km junioren)

Nieuw dit jaar volgens de reglement:

BONIFICATIESECONDEN 3 keer 5,3,2,1 seconden per wedstrijd

Persoonlijk vind ik dit buitenproportioneel, dan kan een sprinter maarliefst 30 seconden terugpakken na een slechte tijdrit. Zit niets anders op dan de tijdrit met 30 seconden verschil winnen haha.

Volgens de UCI reglementen mag dit volgens mij niet eens. 1 bonisprint in halve etappes en 2 bonisprints in hele etappes.

Verder gele trui (algemeen) en witte trui (jongeren).

Geen prijzen voor het eindklassement (erg apart) maar wel voor de etappes (eerste 20).

• renner

Bijna goed, heb het gevonden:

KNWU Reglement 2.6.019

2. Andere wedstrijden

Tussensprints:

- halve etappes max. 1 sprint

- hele etappes max. 3 sprints

Bonificaties

- tussensprints: 3” - 2” - 1”

- aankomst halve etappe 6” - 4” - 2”

- aankomst hele etappe 10” - 6” - 4”

• snormans

Moet je als sprinter nog wel alle boni's pakken en een snelle tijdrit rijden. Dus dan heb je het ook zeker verdient.

• hansje

echt een @!#$ toernooi. is alleen leuk voor de tijdrijders, verder is er niks aan.

• explora

moet je er voor zorgen dat je ook kunt tijdrijden, vind je het mischien wel leuk daar.

• explora

heb jij toevallig ook de wedstrijdinfo voor de nieuwelingen, de afstanden b.v.?

• trainer

nieuwelingen rijden:

1a: Tijdrit 13 km

1b: Omloop 4km ca. 41 km

2: Omloop 9 km ca. 71 km