Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

15 mei tijdrit bornerbroek

• kleinjan

Vorig jaar heeft men bij AWV de Zwaluwen met succes geprobeerd om de tijdrit in Bornerbroek wat meer elan te geven en naar een hoger plan te tillen. Het komende jaar staat de tijdrit op vrijdag 15 mei op het programma en dit jaar met een aangepast en langer parcours. 15,7 kilometer dient er in 2009 afgelegd te worden. Bij de elite gingen in 2008 elf renners van start en hadden we met Bas Stamsnijder (gemiddeld 46,73 km/uur) een mooie winnaar.

Meer informatie over de tijdrit is te vinden op www.freewebs.com/tijdritbornerbroek. Daar kan je je ook inschrijven,

• volgens mij

zo zo zag de deelnemerslijst van die tijdrit. Dit lijkt toch wel erg op een wilde wedstrijd. Zonder afzettingen en meer van dat soort gedoe. De eerste kilometers over een fietspad. Moet er niet aan denken dat het mooi weer is en er ook nog mensen daar rond rijden op de gewone fiets die aan de kant worden geschreeuwd door allerlei malloten.

Gelukkig woon ik in Delden en zal ik de regio Bornerbroek-Enter die avond mijden met mijn trainingsritje.

• kleinjan

dit heb je helemaal mis hoor niet over het fietspad maar over grote weg naar delden, er zij overal al vergunningen voor afgegeven en op elke bocht staan gecertificeerde verkeersregelaars

• Catena

Trainingsrit waarvoor? Zoveel renners wonen er toch niet in Delden? ;)

Jan heeft er voor gezorgd dat hij de start/finish locatie af mag zetten, dat de renners het gehele parcours over de provincieweg mogen rijden (dus niet het fietspad, waar jij lekker mag trainen ;)) en op iedere bocht staan inderdaad gecertificeerde verkeersregelaars.