Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Presidential Cycling Tour (2.1) Etappe 7

• Goozzer

Een gekrenkt ego cq. een gekrenkte moraal, lijken met dichter bij de waarheid te zitten…

• Jos K

Peloton in 2 delen, met bijna een minuut ertussen.

• Frankie

mms://212.156.63.102/TV1

• Frankie

Om 16.00 uur op Eurosport overigens (re-live).

Keizer en Rabou in de groep van ontsnapten.

Daarachter groepje op 1 minuut van ongeveer 8 renners. Met daarin Jacobs.

• Jos K

The leaders are: Garcia Dapena, Cesar Veloso, Rabunal, Cornu, Malacarne, Barla, Förster, Fothen, Russ, Rucker, Schorn, Hungerbühler

…Kloucek, Caccia, Cheula, Impey, Marangoni, Finetto, Frapporti, Marzoli, Milan, Mihojlevic, Rogina, Keizer and Rabou

• Jos K

Ziet er niet goed uit voor Jacobs. Xacabeo Galicia, Barloworld CSF goed vertegenwoordigd en ook Cornu zal wel op kop rijden voor Malacarne.

• Jos K

Nu vergeet ik nog Milram die met 4 man vertegenwoordigd zijn en het grootste deel van het werk doen voor hun sprinter Forster, waar we tot nu toe weinig van hebben gezien. Het gat is hierdoor opgelopen tot meer dan 2 minuten.

• Jos K

Nog maar 32 km te gaan, het gaat er nog om spannen of we live nog wat te zien krijgen op Eurosport.

• Cyclad

Tja, ik noemde Jacobs gisteren een net niet-renner en werd bijna onthoofd door een als immer nuancerende Sub.

Mijn mening lijkt vandaag andermaal bevestigd te worden.

Xacobeo voor de verrassingsaanval op het laatste klimmetje? In elk geval heeft Daryl Impey nog wat helpers bij de hand, maar ik vermoed wel dat Xacobeo iets probeert.

• Jos K

Nog maar 8 achtervolgers Gomez, Velo, Jacobs, Ljungblad, Hondo, Kloucek, Caccia and Adams en de voorsprong loopt op naar meer dan 3 minuten. Jacobs is gezien voor het klassement. Nog minder dan 15 km te gaan, helaas geen live beelden dus vandaag.