Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Luik-Bastenaken-Luik (U23 1.2U)

• arend appelberg

dat zie ik ook wel. maar ik vind het raar omdat ik las op de site van mundo ciclistico ene interview met henao waarin hij zei dat ze voor de n-cup ook in nederland zouden rijden

• Vlugge Japie

Let op Rasmus Guldhammer. Al zeer sterk 2de in Vlaanderen en dat met zijn tere lichaam. Ik zie hem hier zeker winnen.

• Bert

Als iemand info uit de koers heeft, zou dat dan hier geplaatst kunnen worden?

• Koenraat

Wesley Kreder in ZLM

Tejay van Garderen niet bij Rabo. Tejay traint momenteel met de USA vrouwen in Lucca Toscane na een zware val in Sttimana Lombarda en opgave in Turkije.

• Matthi

dit zijn de koersen waar iedereen die vol lof is over top 10 rijden in beloftencompetitie, de monden weer gesnoerd kunnen worden.

• Cyclad

Romain Zingle wint.

• Jos Wago

Volgens mij wint ene Guldhammer. Bron: Waalse radio.

• Jos Wago

Guldhammer wint sprint van Zingle.

Van Winden op 12 seconden derde. Wint sprint van groepje van drie. Van Winden zat aanvankelijk bij de twee eersten, maar hij werd er op het laatste klimmetje afgereden en weer ingehaald door twee anderen. Toch nog derde. Netjes.

• Cyclad

Ik las de winst van Romain Zingle op een Belgisch forum, weliswaar gepost door een Nederlander :D

• Vlugge Japie

Zelfverheerlijking: het leukste wat er is!

Auteur: Vlugge Japie (—.adsl.xs4all.nl)

Datum: 18-04-2009 13:13

Let op Rasmus Guldhammer. Al zeer sterk 2de in Vlaanderen en dat met zijn tere lichaam. Ik zie hem hier zeker winnen.