Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Michael Boogerd kiest voor Specialized

• Boogie is the best

De komende drie jaar fungeert Michael Boogerd als ambassadeur voor het merk Specialized. Als ex beroepsrenner en presentator van het RTL 7 programma “Wielerland” zal Michael de komende jaren symbool staan voor het merk Specialized.

Het doel van de samenwerking is dat Michael via het tv-programma Wielerland het fietsen en de fiets in zijn algemeenheid en Specialized in het bijzonder onder de aandacht gaat brengen bij het publiek. Naast sponsoring van de beste ploegen uit de Pro-Tour zoals QuickStep (Boonen, Chavanel, Devolder) en SaxoBank (Cancellara en de gebroeders Schleck) gaat Specialized meer samenwerken met personen die belangrijk zijn voor de fiets en de fietssport.

• Vlugge Japie

Boogerd is lekker aan het beunhazen (voorzover dat een werkwoord is) momenteel. Lichte vorm van hypocrisie om je hele leven op een colnago te rijden en dan de specialized fiets te gaan promoten.

• Ron Meijers

Aan die Colnago was hij natuurlijk via Rabo ver-/gebonden. Hypocriet zou ik het niet willen noemen; wel een beetje vreemd…

• Leone

Reed hij voor de lol op een Colnago? Nee!

Colnago's zijn achterhaalde fietsen maar wel met een mooie historie. Soort Jaguar onder de fietsen, veel geschiedenis maar altijd achter de feiten aka de Duitse drie aanlopen.

Bovendien is Specialized een zeer goed merk.

• Hans

De eerste dag dat michael boogerd weg was bij rabobank reed hij al rond op een trek..

Dit is financieel gezien natuurlijk ook goed voor boogerd.. ik snap hem wel.. prachtig spul krijgen, geld ontvangen en een beetje presenteren.. prachtige baan!

• Ron Brandsteder

Ik zag de beste man vandaag nog rondrijden door Limburg samen met zijn broer en idd. op een Specialized.

• Cleemputte

Groot gelijk, als coureur kunt ge u niet meer voor @!#$ zetten dan door met een Colnago afgemonteerd met Shimano rond te gaan toeren. Dat is zoiets als een BigMac bestellen in de Comme Chez Soi.

• WielerGeek

Lol @Cleemputte

Maar gelijk heeft ie wel, een colnago met shimano afgemonteerd kan gewoon niet,met alle respect.

Maar vind het vreemd dat hij nu ineens het “boegbeeld” van Specialized gaat worden.

Alhoewel Zabel na z`n carriere ook gelijk het duitse merk Canyon ging promoton.

• Toni

En ik maar denken dat Merida in zee gegaan was met Wielerland…..

• Leon

Grappig, vandaag nog een grote foto in De T. met Boogerd in een shirt met TREK erop. :D