Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Amstel Gold Race (UPT)

• steven

Zei Mart daar nou Christophe Brandt? :o

• Lucas

En dus waar volgens jou.

• Marco

steven schreef:

>

> Zei Mart daar nou Christophe Brandt? :o

Dat betekende dat hij het shirt goed had, niet slecht voor zijn doen.

Agnolli en Freire lossen ondertussen Hesjedal en Pinotti, sterk van die eerste twee!

• Lucas

Toch knap hoor wat Freire laat zien.

• Marco

Lucas schreef:

>

> Toch knap hoor wat Freire laat zien.

Als het even stilvalt gaat hij ook weer direct zonder omkijken naar de kop, de motor van de groepjes die de laatste 20 min zijn ontstaan. Mooie renner.

• Andere Peter

Wat Karl deed was prima. Hij noemde geen feiten, uitte geen beschuldigingen. Hij leest voor uit HLN, dat als bron DPA heeft, dat weer als bron meldt het Magazin Focus. Hij zegt er ook bij dat er (tav Dekker of Boogerd) (vooralsnog?) geen bevestiging is van Matschiner zelf, zoals die er wel was bij Kohl. Zo mag het dus wel.

Teug naar de koers.

• Andere Peter

Het is vooral ook heel verstandig wat Freire doet. Ik denk dat hij Valverde/Cunego niet kan kloppen op de Cauberg. Dan maar liever anders. Actie van Weening daarvoor was ook prima. Ik vind dat Rabo de wedstrijd tot dusver goed opvat. Ik zie ze niet winnen, maar het strijdplan is logisch.

• Massimo

Waarom melden Mart en Maarten dit dan niet? Die krijgen toch ook dit soort nieuws door? (hoop ik)

• Andere Peter

Goed punt. Ik denk dat ze in België in zijn algemeenheid sneller en completer zijn met wielernieuws dan in NL. Dit bereikte HLN ook eerder dan AD of Telegraaf.

• Ligbankwielrenner

Hierbij de link, ik zag hem nergens. Het lijken vooralsnog geruchten. We zullen zien.

http://hln.be/hln/nl/1297/Doping-In-Wielrennen/article/detail/823980/2009/04/19/Magazine-beschuldigt-Thomas-Dekker-van-bloeddoping.dhtml