Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Amstel Gold Race (UPT)

• JW

Vanaf het moment dat Freire de koers echt op gang bracht werd het een spektakelstuk waarin de ene na de andere grote naam zich voorin meldde. Met tot het einde toe spanning, en wisselende kansen.

Als de Waalse Pijl en LBL maar de helft van dit spektakel bieden mogen we niet mopperen.

• Sub Culture

Tuurlijk was dit een saaie koers. Pas op de keuterberg werd de koers in een beslissende plooi gelegd. Vervolgens wat wild bergaf vlammen en dan de Cauberg. Geeuw.

• Andere Peter

Bleuprint, als je het woord ‘anticlimax’ gebruikt dan bedoel je dat toch zeker vanuit chauvinistisch oogpunt?

Ik vind Ivanov een prima winnaar. Veel aangevallen, beresterk. Prachtige carrière waarin wel zo'n zege past.

• JasperK

Mooie finale hoor. Zeer, zeer verdiende winnaar.

Ik had echt gedacht dat Kroon eindelijk zijn grote vis zou pakken, het blijft een net-niet renner, maar wel een hele goede renner.

Gesink heeft fantastisch gereden, zowel tactisch als fysiek. Woensdag zal hij erg goed zijn.

Ook leuk dat Dekker het wat beter deed.

• en

Redelijk leuke wedstrijd hoewel er relatief weinig vuurwerk was, het was blijkbaar weer eens enorm slopend allemaal.

Verdiende winnaar (en podium) in ieder geval. Jammer voor Gilbert en Lotto, maar goed. Was wel lachen toen Dekker achter Kroon en Gesink ging rijden. :D

• Bart

Iemand wat nieuws over Frank Schleck?

Hoofdletsel? Kan wel eens heel erg zijn met deze lefgozert.

• Leon

Met deze 2e en 3e plek zijn die 9 startplaatsen voor Mendrisio gelukkig al wel bijna in de pocket…

• JW

Dekker die het gat achter Kroon en Gesink kleiner maakte geeft duidelijk aan dat hij nu op de weg terug is. Prima.

• Eindhovuh

Het was inderdaad vermakelijk om te zien dat Silence wéér de slag gemist had.

• gerd

Knappe finale, heb hier (zoals steeds bij AGR) enorm van genoten…

De beste heeft gewonnen. Ivanov was zeer sterk.

Als belg en Lotto freak vind ik het spijtig dat Summie, Dekker en JVDB geen steun kregen, Gilbert had kunnen winnen.

Baal niet nederland, ik gaf gesink hier geen schijn van kans, wat moet dat dan zijn in de Ardennen op een parcours dat hem beter moet liggen ???

Ik vind het sneu voor Kroon, altijd een goed renner gevonden.

Tot slot: Jehan Van Summeren wat ben jij een kanjer om dit één week na Roubaix te laten zien…petje af.