Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Presidential Cycling Tour (2.1) Etappe 8 (SLOT)

• Schandalig!

met een nekverband en bloed aan het aangezicht ja…

benieuwd naar de consequenties van deze actie en hoe ze hierover gaan berichten op de rabosite..

• Jos K

Normaal gesproken is dit dan het eindklassement

1 Daryl Impey (RSA) Barloworld

2 Davide Malacarne (Ita) Quick Step 0.01

3 David Garcia Dapena (Spa) Xacobeo Galicia 0.03

4 Gustavo César Veloso (Spa) Xacobeo Galicia 0.10

5 Diego Milan Jimenez (Spa) Acqua & Sapone - Caffe Mokambo 1.42

6 Mauro Finetto (Ita) CSF Group - Navigare

7 Ruggero Marzoli (Ita) Acqua & Sapone - Caffe Mokambo 1.45

8 Marco Frapporti (Ita) CSF Group - Navigare 1.54

9 Martijn Keizer (Ned) Rabobank Continental 4.02

10 Pieter Jacobs (Bel) Silence-Lotto 4.20

• JasperV

Laatste kilometers: http://www.youtube.com/watch?v=aoEd0w-BmfI

• Leon

Goed, tot zover de wegcarriere van Theo Bos…

• Jos K

Die commentator heeft het goed door: “one of the most disgusting things i have ever seen!”

• WielerGeek

http://www.youtube.com/watch?v=aoEd0w-BmfI

Hier nog een keer de laatste km`s (met op 3,45 zo ongeveer de val van impey door bos)

Die Theo kan het gaan schudden de hufter!

• Wielerfan

Wielrenner Bos ontsnapt aan straf in Turkije

Uitgegeven: 19 april 2009 16:46

Laatst gewijzigd: 19 april 2009 16:46

ALANYA - Wielrenner Theo Bos is zondag in de slotetappe van de Ronde van Turkije op een negatieve manier in beeld gekomen. In volle sprint trok de voormalig baansprinter gele-truidrager Daryl Impey van de fiets.

Na de rit, die gewonnen werd door de Duitser Sebastian Siedler, had Rabo-ploegleider Nico Verhoeven een onderhoud met de jury. Omdat ook Impey zich zou hebben misdragen, besloot de jury af te zien van een straf voor Bos.

©ANP

• smollie

wablief?? die actie was echt, .. bizar…. en dan geen straf?? Ik zeg: hoger beroep van die impey

• Staffie

Dit is niet te geloven….en ik geloof dus ook niet dat het doel was om hem van zijn fiets de hekken in te slingeren (voor je eigen fiets of erover…). Volgens mij zag Bos aankomen dat hij ging crashen en probeerde nog houdvast te zoeken.

• Cyclad

Wat een reacties toch weer allemaal.

Ik heb het gezien en ik zeg alleen dat de actie van Theo Bos ongeoorloofd is en dat Daryl Impey de verdiende winnaar is. Hopelijk beleeft de arme drommel van zijn volgende zege (die komt er misschien best snel) wél met volle teugen.