Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

floris goesinnen

• bakfiets

Wat is er aan de hand met Floris Goesinnen vond hem erg sterk rijden bij van vliet, eerste jaar bij de profs goed. Nog beste nederlander geweest in roubaix, nu toch wat tegenvallend. Zoals hij nu rijdt vind ik het niet echt een meerwaarde in het profpeleton. Weet iemand een achterliggende reden?

• Rudy Tek

Ik denk dat de achterliggende reden dat jij dit vindt is dat je je huiswerk niet goed gedaan hebt. Dat blijkt ondermeer uit ‘peleton’ en dat je geen andere uitslag weet op te noemen behalve die 31ste plek in Roubaix.

Dus,

• smollie

2008: 3e in 1e etappe Tour of Qatar, Doha (QTR)

2008: 1e in 1e etappe deel b Brixia Tour, Brescia (ITA); + Yusuke Hatanaka, Yukihiro Doi, Albert Timmer, Clément Lhotellerie, Piet Rooijakkers, Maarten Den Bakker

2008: 1e in 1e etappe Tour de L'Ain/Prix de l'Amitié, Montréal la Cluse (FRA)

2008: 1e in Bergklassement Benelux Tour

niet geheel verkeerd

• Lucas

in 2008..

• Cleemputte

Beste Bakvis,

Rudy's frustratie en bittere reactie zegt alles over Goesinnens vormpeil en uitslagen van de afgelopen periode beste bakfiets. Soms doet het pijn als een poulain achter blijft bij de verwachtingen, begrip daarvoor.

Overigens is Rudy zelf niet van Floris' pestaties op de hoogte want door te verwijzen naar het “kennen” van zijn !uitslagen! doet hij juist de !prestaties! van Floris tekort. Somige volgers drukken presteren uit in uitslagen terwjl de insider natuurlijk weet dat Floris' grootste prestaties de afgelopen periode juist niet gelegen zijn in het rijden van een korte prijs.

Gegroet,

Uw alwetende medeconfrater,

G.E.O.F. van der Cleeemputte

gestalttherapeut in opleiding

• Rory Bob

Excuus, door een kleine indentiteitscrisis heb ik abuis mijn naam verkeerd genoteerd, ik ben natuurlijk; Rory Bob

• bakfiets

Voor alle duidelijkheid, het is niet mijn bedoeling om renners of te zeiken. Ik was gewoon benieuwd naar een eventuele achterliggende reden. En laten we astublieft een beetje noraal reageren, ik vind/vond zoals gezegd goesinnen een prima renner. Vooral bij van vliet vond ik zijn optreden in bij. de hel van het mergelland sterk. Maar hij lijkt niet echt door te groeien, waar westra, hoogerland en in mindere mate van groen en mol dat wel lijken te doen. Nu hoeft daar niet perse een reden voor te zijn en is dit misschien wel zijn niveau. Ik wens hem veel succes van het seizoen.

Groeten,

Bakfiets

P.s. ook mensen die dyslexie hebben mogen hier reageren toch, het is toch geen taalforum?

• Rudy Tek

Ik schrok al even, ben er toch vrij zeker van dat ik vanmorgen niet op de computer heb gezeten. Kunnen we daar nou een x mee kappen?

• Rory Bob

Dat gaat werkelijk niet express Rudy, misschien is het gewoon jaloezie. Ik wil natuurlijk al in alles zijn zoals jij en dan meet ik me misschien geheel onbewust jou naam aan.. Sorry.

• Siem

Floris heeft veel pech gehad dit voorjaar (klassiekers), steeds op verkeerde momenten. Zoals uit de verhalen van bijv. Maaskant en Terpstra (p-r en rvv) is gebleken dat, hoe goed je ook bent, pech een serieuze streep door de rekening kan zetten. Won overigens vorig jaar nog een etappe in een frans etappekoersje, iets wat niet veel Nederlandse profs hem hebben nagedaan (een echte wedstrijd winnen…). Ik verwacht dat hij nog wel in staat is iets te laten zien, is alleen niet het type renner die altijd in staat is “zich te laten zien” maar wel altijd mee doet en uit doet.