Wilde ik toch even kwijt, dit is wel degelijk een Klasbak!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJe hebt helemaal gelijk. Ik ben hier op dit forum wel eens tekeer gegaan tegen Kroon. Maar nu moet ik alleen maar zeggen: Hulde aan Kroon! Hij doet het wel maar, de beste Nederlander zijn. Hij is op waarde geklopt door Ivanov.
Er zijn weinig Nederlandse renners op dit moment die kunnen wat Kroon kan.
Als ik Kroon was zou ik niet al teveel balen, maar juist ongelofelijk trots zijn op zijn prestatie. Mooi moment ook op tv toen zn vriendin hem kwam troosten. Kroon misschien wel vaak net-niet, maar dat is nog altijd beter dan Helemaal-Niets.
Maar er zijn tientallen helemaal-niet renners zoals iemand hier al zei.
Kroon heeft een goede wedstijd gereden.
Ik vrees wel dat de volgende twee wedstrijden net iets te zwaar zullen zijn voor hem.
Meer iets voor Gesink (maar die is misschien nog een beetjete jong…).
Ik zou mij hoe dan ook kunnen vinden in een overwinning van Kroon of Gesink. Twee mooie renners.
Natuurlijk is Kroon een klasbak. Het is jammer dat hij niet wint, maar hij laat wederom zien gewoon bij de besten te horen. Zijn rijtje ereplaatsen in topklassiekers mag er toch wezen…
Gesink op zijn beurt, laat zien enorm veel in huis te hebben en zelfs op een parcours dat niet helemaal het zijne is, bepaldend te kunnen zijn. Gesink is wellicht het grootste talent in het peloton, dus dan is het mooi dat hij ook boven komt drijven. Ook geeft het hoop voor de komende twee wedstrijden…
Mooie prestatie van Kroon. Hem een net niet renner noemen; onzin.
De kans dat je een klassieker, of welke wedstrijd dan ook, kunt winnen is niet zo groot, in de finale heb je meestal 20-40 renners die hetzelfde willen.
Als je in de AGR de “grote mannen” op ruime achterstand kunt fietsen ben je gewoon een klasbak. GEFELICITEERD!
Dit geldt trouwens ook voor Robert Gesink.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?