Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geen Tour meer voor Langeveld

• PietvZ

Volgens mij is dit een letterlijke kopie van wat Langeveld vorig jaar na afloop van het seizoen zei…

• DutchSL

De Kaasploeg schreef:

> Of het moet zijn als Hinault: iets haten, een keer winnen en

> dan.. basta.

Dat is ook maar een fabeltje. Hinault heeft minimaal 5 keer Paris-Roubaix uitgereden, ook het jaar na zijn zege deed hij gewoon mee,

Ontopic:

Langeveld heeft niks te zoeken in de Tour bij een klassementsploeg, hooguit bij een vrijbuitersploeg in de jacht op een ritzege.

Zowel voor hemzelf als Rabobank dus beter om niet naar de Tour te gaan.

• Sjors

Van:Sjors@hotmail.com

Aan: Sebastiaanlangeveld@hotmail.com

Onderwerp: Doe is niet

Sebastiaan,

Zou je hier toch nog even over na willen denken?

We hebben hier, in ons kleine landje, al zo weinig etappekansen, voor het vlakke werk. Als jij er dan ook nu al de brei aan geeft, ja, wat moeten we dan?

Oké, Martijn en Niki kunnen ook heel aardig fietsen, maar we moeten op meer paarden kunnen wedden, en daar kan jij voor zorgen.

Ik ben bereid om met je te komen praten, en je enige ondersteuning te bieden, waarna je de beslissing kunt herzien.

Ik denk aan je,

Sjors

• Cyclad

Aandoenlijk, Sjors.

• Sub Culture

Hahahah, dat meen je niet kerel!

• Cyclad

Sjors, ik vrees voor jou dat het berichtje niet aankomt als je het naar Sebastiaanlangeveld@hotmail.com hebt gestuurd.

• JW

Als zo'n bericht echt klopt, verbaast het me toch.

Is Langeveld belangrijk genoeg om inderdaad zelf en zelfstandig zo'n besluit te nemen ?

(Naar mijn idee kun je niet echt van een geslaagd voorseizoen spreken. Over het geheel viel het toch iets tegen. Het aantal najaarsklassiekers waar hij echt kansen heeft is klein - P-T ? -. en ook voor het wk is maar de vraag of hij daar echt kansrijk is.

Je moet toch ergens je positie waarmaken.)

Iets anders is of het zin heeft hem mee te nemen naar de Tour. Zijn debuut vorig jaar was niet echt succesvol (en er kleeft het smetje aan dat hij na de Tour vuile was naar buiten gooide). Ik kan me niet voorstellen dat Rabo hem hiervoor weer zal selecteren.

Maar om te zeggen “voor de Tour word ik niet geselecteerd omdat ik daar niet goed genoeg voor ben” klinkt natuurlijk wat anders als zeggen dat je besloten hebt geen Tour te rijden.

• Sjors

Even voor de duidelijkheid; de mailtje heb ik natuurlijk niet echt verznden:D

Mijn hemel.

• JW

Iedereen hier ging er natuurlijk vanuit dat je dat wel had gedaan, en vond het zo'n sympathiek gebaar ! Alwéér een illusie armer…

• luxembourg

Geen realistisch idee, maar toch…………

Bij een vrijbuitersploeg als Skil zou hij mooi voor etappes kunnen gaan.