Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

valverde en rebellin

• Blueprint

Voor Rebellin beginnen de jaren natuurlijk te tellen, al had hij zelf ook al aangegeven nog niet in optimale conditie te zullen zijn. Die zou tijdens WP en LBL wel aanwezig zijn, al is het de vraag wie er dan kopman bij zijn ploeg is. Scarponi is misschien wel gewoon beter.

Valverde richt zich (m.i. ten onrechte) nog meer op de Tour dan ooit tevoren en dat zal hem hier een stukje kracht hebben gekost. Sowieso liggen de beklimmingen in de Waalse Pijl en Luik hem beter dan het nerveuze gedoe in de Amstel Gold Race, dus ik verwacht hem nog wel. Tenzij de stress van het CONI/Fuentes-gedoe hem belet om optimaal te presteren, wat zeker niet uit te sluiten is.

• Sjors

Arme Alejandro,

Die jongen moet panisch zijn, paranoïde, zich achterna gezeten voelen. Het CONI hooudt hem in z'n greep. Arme Alejandro, laat je niet pesten, je komt er weer bovenop.

Zou de reden kunnen zijn geweest.:D

Rebellin? Vormcrisis misschien? Ik hoorde dat hij 1 van de 3 ardennenwedstrijden wilde winnen, dus hij ging echt wel voor vandaag. Wellicht toch ouderdom.

Woensdag weten we meer vermoed ik.

• Cecchini

Rebellin heeft dit jaar de Ronde van Baskenland niet gereden. Mist daarom competie en misschien dus ook wel de juiste voorbereiding. Hij zag er gewoon niet goed uit vandaag. Zijn ploeg lijkt ook wat minder geprepareerd dan die van de Gerolsteiners. Hoe julle dat prepareren uitleggen is aan jullie. Over Valverde heb ik geen mening, maar dat Fuentes gedoe gaat hem niet ook niet in de kouwe kleren zitten

• JW

Verhalen alsof de vedetten de AGR niet zo belangrijk zouden vinden lijken me aantoonbare nonsens. Euskaltel en Caisse lieten vandaag in de koers duidelijk zien dat ze mee wilden doen voor de zege. Ze kwamen vandaag in de finale gewoon te kort, doordat de koers zo slopend was.

Bovendien koos Gesink het perfecte moment voor de beslissende demarrage, de Caisseploeg, Lampre en Liquigas zaten er op dat moment een beeetje doorheen, en Euskaltel was al gesloopt (net als Rebellin).

Daardoor stond Lotto er alleen voor om te achtervolgen.

• PietvZ

Nee, sparen deden ze zich tijdens het modderklosseizoen, dat tot en met woensdag duurde.

• Die Rit Naar Bordeaux

als dit voorjaar 1 ding aangetoond heeft is het dat Diquigiovanni niet minder goed geprepareerd is als dat Gerolsteiner dat was. Vat prepareren maar op zoals jij dat wilt…