waarom komen de winnaars van een wedstrijd nooit zo blij over de streep als michael boogerd op la plagne.
lachen mag toch als je wint !
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBoogerd zat volgens het laatste nieuws ook in Oostenrijk tijdens zijn La Plagne . Voor de rest sluit ik me eigenlijk volledig aan bij Sub Culture. Mensen bekijk het eens uit een ander standpunt. 9/10 keer wint iemand die de hele koers niks heeft gedaan (zeker vlakke wedstrijden die weer eens door een massasprint worden beslist)! Slim, maar de ‘sterkste’ renner in de koers kan het doen met een prijsje om de strijdlust ofzo! Nu was dat gister niet van toepassing overgens want sterke Sergei was de sterkste renner in koers en vloerde iedereen. De klassiekers zijn daarom zo veel mooier als ze over zware parkoersen gaan, zoals P-R, A-G en L-B-L. Parijs tours en dergelijke horen toch eigenlijk in mijn opzicht maar bij de ‘B-klassiekers’.
Slechts twee keer eerder bezetten Nederlandse renners de plaatsen 2 en 3 in de AGR, in 1977 en in 1967. Dit waren tevens de enige jaren waarin het podium geheel Nederlands was, dus deze AGR had een “unicum”: een buitenlandse winnaar en op 2 en 3 Nederlanders. Dat was nog niet eerder voorgekomen.
Ik had wielerjournalist moeten worden
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?