Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

winnaars

• yve van off

waarom komen de winnaars van een wedstrijd nooit zo blij over de streep als michael boogerd op la plagne.

lachen mag toch als je wint !

• T-I

omdat winnaars het hardst gefietst hebben en daardoor godsgruwelijk vermoeid zijn

• Sub Culture

Mss hebben die renners in hun belevingswereld wel dingen verkeerd gedaan?

Ik vind winnaars overschat. Ze doen het minste werk onderweg, ze zitten het minst lang op de fiets en zijn krijgen alle lof en doen financieel de beste zaken. Oneerlijk!

• Lucien Buysse

Moet jij niet naar bed? Om morgen op tijd op school te zijn?

Of je liegt over je leeftijd, of je bent een spijbelende scholier.

• Rick

:Z

• Hans

Micheal was blij omdat hij het op een boterham met kaas deed.

Joop zoetemelk bijvoorbeeld die zat vol

• Chachacha-slide

Boogerd zat volgens het laatste nieuws ook in Oostenrijk tijdens zijn La Plagne . Voor de rest sluit ik me eigenlijk volledig aan bij Sub Culture. Mensen bekijk het eens uit een ander standpunt. 9/10 keer wint iemand die de hele koers niks heeft gedaan (zeker vlakke wedstrijden die weer eens door een massasprint worden beslist)! Slim, maar de ‘sterkste’ renner in de koers kan het doen met een prijsje om de strijdlust ofzo! Nu was dat gister niet van toepassing overgens want sterke Sergei was de sterkste renner in koers en vloerde iedereen. De klassiekers zijn daarom zo veel mooier als ze over zware parkoersen gaan, zoals P-R, A-G en L-B-L. Parijs tours en dergelijke horen toch eigenlijk in mijn opzicht maar bij de ‘B-klassiekers’.

• Djenghis

Wat een cynisme in het eerste deel van je post. Hoe kun je dan nog van wielrennen genieten?

• Frank

Voor het laatst in 1990 stonden er twee Nederlanders op het podium van de Amstel Gold Race, en nu dus weer.

Lang geleden, dus Kroon en Gesink hadden mogen stralen!!!

“We” mogen weer hoop hebben!

• Frank

Slechts twee keer eerder bezetten Nederlandse renners de plaatsen 2 en 3 in de AGR, in 1977 en in 1967. Dit waren tevens de enige jaren waarin het podium geheel Nederlands was, dus deze AGR had een “unicum”: een buitenlandse winnaar en op 2 en 3 Nederlanders. Dat was nog niet eerder voorgekomen.

Ik had wielerjournalist moeten worden ;)