Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Koers Sloten

• Donny

Geachte,

Weet iemand of de woensdagkoers op Sloten alweer is begonnen? Zo ja, hoelaat? En doordeweeks zijn er ook koersjes in Amstelveen en Amsterdam Noord als ik me niet vergis, zijn die alweer begonnen en zo ja; op welke dag en hoelaat?

Alvast bedankt,

Donny

• Dolf

Amstelveen is begonnen. Dinsdag en donderdag op 19:00 uur. Dinsdag is voor ama B/C, Maasters en trimmers. Donderdag voor iedereen.

• Marker

Met ingang van maandag 20 april zullen de avondwedstrijden starten. Het betreft zoals vanouds de maandagen en woensdagen. De aanvang is 19.00 uur. De wedstrijden worden georganiseerd in samenwerking met Gaul! die de jurering voor haar rekening zal nemen. Bron wvamsterdam.nl

WTC Amstel is donderdagavond 19uur (www.wtcamstel.net)

• Henk

Hallo aDOLF, hij vraagt toch wanneer amsterdam begint niet AMSTELVEEN pannekoek

• Tarantula

Koers en Sloten? Spreek je nu jezelf niet een beetje tegen. Daar kan je toch niet koersen. Da's enkel voor ‘coereurs’ die niet willen trainen………

• Dolf

Sooo iets verkeerds gegeten op zo? Zal nog eens een iemand aan een antwoord helpen op dit forum.

En - Henk - wie is hier de pannenkoek met een weel zeer geestig gevoel voor humor. Zie voor verdere verklaring onderstaande citaat van de vraag van Donny.

“En doordeweeks zijn er ook koersjes in Amstelveen en Amsterdam Noord als ik me niet vergis, zijn die alweer begonnen en zo ja; op welke dag en hoelaat?”

ps. Pannenkoek dus! Al vind ik er ook wel wat voor te zeggen op het op pannekoek te houden binnen het wielrennen.

• kees

Wat een agressieve reactie op iemand die wat informatie op deze site zet.

• ChrisAnker

Goede zaak dat Gaul! de vereniging WVA gaat ondersteunen bij het jureren.

• Oudesluis Dronken Thuis

Alleen echte idioten rijden op Sloten!

Ik ben er dan ook weer bij. Mooi dat het weer is. Het mooi weer is.

Waar je ongetraind met één been op je beladen bakfiets met de rem erop achteruit nog mee kunt komen