Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De nieuwe UCI-lijst

• Ali w

Rank Prev. Code Country Points

1 1 ESP Espagne 657

2 3 ITA Italie 450

3 2 AUS Australie 446

4 5 BEL Belgique 426

5 4 GER Allemagne 389

6 6 NOR Norvege 220

7 9 NED Pays-Bas 212

8 7 FRA France 139

9 8 GBR Grande Bretagne 124

10 17 RUS Federation de Russie 120

11 10 LUX Luxembourg 90

12 11 SUI Suisse 81

13 12 BLR Belarus 71

14 13 SWE Suede 64

15 14 DEN Danemark 44

16 15 CAN Canada 21

17 16 USA Etats-Unis d'Amerique 20

18 18 FIN Finlande 10

19 - AUT Autriche 6

20 19 CZE Republique Tcheque 4

21 20 SVK Slovaquie 4

22 21 EST Estonie 4

23 22 UKR Ukraine 4

24 23 BRA Bresil 2

25 24 NZL Nouvelle-Zelande 1

• Sub Culture

Voor Duitsland, niet slecht.

Maar lang zal het niet duren

• Krekel

Achter België, maar lang zal dat niet duren.

• Sjors

Amerika matig zeg. Maar die komen nog wel waarschijnlijk met Armstrong, Leipheimer en Vandevelde. Nederland kan nog wel een plaatsje opschuiven wat mij betreft. België mogen ze ook voorbij, toch, Subcultuur?

• Leon

Nederland mag de handjes dichtknijpen vanwege de blessures van Kirchen en Frenkl. En met de smalle Nederlandse basis zou het best kunnen dat Frankrijk en Rusland er nog voorbij gaan. Maar wb nr 5 Noorwegen: ik denk niet dat Hushovd en Boasson nog massa's punten gaan scoren t/m half augustus, dus in zoverre moet plek 10 wel een haalbare optie zijn, mhoo de 9 WK-startplaatsen.

• smollie

aangezien gesink de tour wint zullen we heus wel in de top 10 blijven

• Ali w

Cavendish voor Engeland??? Kan nog wel eens gevaarlijk worden dan.

• Koos

Cavendish zal niet heel veel punten meer gaan scoren voor een ritje in een grote ronde zijn maar weinig punten te verdienen, de meeste punten dankt Cavendish aan zn wint in Milaan SanRemo. De Fransen zie ik Nederland ook niet snel voorbij gaan, wi van de Fransen zou dan nog veel punten moeten gaan scoren ?? Allen LUxemburg kan nog gevaarlijk worden. Met de broertjes Schleck en Kirchen in oa de Tour.

• Mazter

Gisteren was een goede meevaller, de blessure van Gesink dan weer een tegenvaller. Maar het is zeker geen gelopen zaak. Met Frankrijk, Rusland, Amerika, en de Britten tel ik 4 landen die Nederland makkelijk zouden kunnen passeren. Tsjechie en Zweden zijn gevaarlijke outsiders.

• Ali w

Rusland misschien nog met een Menchov, Karpets, Efimkin en Kolobnev (Trofimov, Gusev mss ook wel).