Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VSS Waalse Pijl zevertopic

• merijntje mortirolo

Onze vriend Boris is gisteren aangereden door een Mercedesbusje en heeft:

-een gebroken rib

-een sleutelbeenbreuk (en ja hoor, het is een echte coureur!)

-een hersenschudding (wát heeftie geschud?" was uiteraard het eerste wat ik vroeg toen zijn meske me gisteravond belde), ondanks het WEL dragen van een helm

Volgens omstanders is hij 8 meter door de lucht gevlogen en het is wat hij deed was naar zijn fiets vragen…

Arme jongen, stiekem aan het trainen voor de Prikmavera en dan door een onbenul aangereden worden… (Zou het de Kaasploeg soms geweest zijn, die concurrentie vreesde?)

Boris is inmiddels enigszins bij zinnen en kan vanmiddag zelfs koers kijken in het ziekenhuis. (Helaas wel op de NOS, zo voegde hij er nog aan toe. :D)

• merijntje mortirolo

het is wat hij deed moet natuurlijk zijn het eerste wat hij deed

• Lucas

Tijdsdruk hè.. ;-)

• Rick

Nou nou, wat een toestand zeg! Bewijst maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit en dat stiekemigheid (raar woord trouwens) gelijk wordt afgestraft. ;-)

Zonder gekheid, 't is maar goed dat je er nu weer grappen over kunt maken.

Wens ‘m maar veel sterkte toe met z’n herstel als je 'm ziet of spreekt!

• Rick

Dat had ik al begrepen, ja.

• Blueprint

Het is altijd dom om Rebellin minder dan 3 sterren te geven en toch doe ik het weer…

• Cyclad

Ik heb het ook gedaan. Ach ja, wat is dom. Ik probeer dit seizoen eens wat anders uit. Waarschijnlijk eindig ik daardoor in de achterhoede, maar ik wil elke wedstrijd eens kijken hoever een renner komt waarin ik geloof, maar die niet tot de favo's hoort. Die renner geef ik dan 5 sterren.

Ik had nu Gerrans, werd toch vrij aardig 8e. :-)