Ze hebben wel een erg kleine vijver om in te vissen. Jong Belgisch talent zal al helemaal moeilijk worden. Quickstep, Lotto, Topsport Vlaanderen of het buitenland zijn zware concurrenten.
Hoop dat er ook een opleidingsploeg aan verbonden is.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDoor de komst van dit team is het ook niet meer vanzelfsprekend dat alle nederlandse en belgische procontinentale teams wildcards krijgen in de nederlandse en belgische pro tour koersen.
Lijkt me niet dat dit team veel gaat toevoegen, tenzei ze met een grote naam komen maar dat lijkt me uitgesloten na de verschuivingen van het afgelopen jaar.
?? Een bescheiden PCT zit echt niet te wachten op zo'n topper hoor. Volgens mij is er best ruimte voor een ploegje genre Mitsubishi - Jartazi of Vacansoleil (al dan niet van een lager niveau): een basis van Belgische (dan wel Nederlandse) B-renners aangevuld met enkele goeie buitenlanders. Er rijden nog heel wat profwaardige jongens rond bij Continentale teams. En er zullen ook vast wel weer teams verdwijnen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?