Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Belgen weer een nieuw Procontintal team!

• Sub Culture

Ze hebben wel een erg kleine vijver om in te vissen. Jong Belgisch talent zal al helemaal moeilijk worden. Quickstep, Lotto, Topsport Vlaanderen of het buitenland zijn zware concurrenten.

Hoop dat er ook een opleidingsploeg aan verbonden is.

• Stephan

Door de komst van dit team is het ook niet meer vanzelfsprekend dat alle nederlandse en belgische procontinentale teams wildcards krijgen in de nederlandse en belgische pro tour koersen.

Lijkt me niet dat dit team veel gaat toevoegen, tenzei ze met een grote naam komen maar dat lijkt me uitgesloten na de verschuivingen van het afgelopen jaar.

• Goozzer

Voor hetzelfde geld wil Boonen, bijvoorbeeld, nog steeds weg bij QSI en trekken ze hem - en een aantal kornuiten - aan. Dan heb je toch al een aardige troef in handen…

• Stephan

Klopt, maar dat is dan ook een van de weinige renners waar ze kans op maken. Gilbert, Nuyens en Dekker zijn afgelopen jaar verhuist en zullen dat niet nog eens doen en ik zie Devolder ofzo niet aantrekken. Dusja, waarschijnlijk is de enige mogelijkheid Boonen.

• AA

Niet voor te stellen, wat een negatieve stemmen hier allemaal.

Laten we er blij mee zijn dat er voor bijvoorbeeld een Ronan van Zandbeek volgend jaar weer een extra optie is om prof te worden!

• en

?? Een bescheiden PCT zit echt niet te wachten op zo'n topper hoor. Volgens mij is er best ruimte voor een ploegje genre Mitsubishi - Jartazi of Vacansoleil (al dan niet van een lager niveau): een basis van Belgische (dan wel Nederlandse) B-renners aangevuld met enkele goeie buitenlanders. Er rijden nog heel wat profwaardige jongens rond bij Continentale teams. En er zullen ook vast wel weer teams verdwijnen.

• Massimo

Mooie ploeg voor renners als Casper en Van Dijk. Beide fietsen nu onder hun niveau (qua ploeg dan).

• maistro

2e Ranks

Coole koersen

dat soort dergelijke wielertochten

Ik vraag me af of je daarmee in Twente bij de kansloozen hoort….of mis je dan nog wat Skills?

• Simon

trekken ze als kopman Baden Cook(e) aan?

• Rudy Tek

Kan iemand mij uitleggen waarom Tom Boonen in vredesnaam aan deze ploeg gelinkt wordt hier?

Messi gaat toch ook niet voor NEC spelen volgend jaar?