Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waalse pijl

• schicht uit IJzendijke

Ik heb zojuist het plan opgevat om morgen eens de waalse Pijl van dichtbij te gaan bekijken.

Weet iemand waar ik de route(startplaats) kan opzoeken.

ik heb al wat gegoogeld maar ik ben nog niet veel wijzer geworden.

Ik zag wel dat de start is in Charlelois en dan een grote ronde rond Huy.

alvast bedankt.

• gerard B

Valt onder de organisatie van Societe de Tour de France. Hier de link naar de site met de route .

http://www.letour.fr/2009/FWH/COURSE/fr/le_parcours.html

Succes morgen.

• Hans Maessen

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de Waalse pijl geweest. Naar de start en de muur van Huy geweest. Het is bij de start erg

rustig vergeleken met andere koersen. Daarna rap naar de Mur van Huy waar boven ook nog een groot beeldscherm stond. Een mooie koers om te volgen.

Hierbij wat hulp om in Charleroi-Gilly bij de start te komen.

Voor je GPS wel gemakkelijk. Stade du Pays de Charleroi, Boulevard Zoé Drion 19.

6000 CHARLEROI.(Gilly)

Nou succes ik ga morgen ook weer.

Hans

• Sub Culture

Charleroi … moet zowat de lelijkste stad zijn in België en ver daarbuiten.

Geen aanrader.

• Ron Brandsteder

Och Sub, ontzettende Belg!!! Het gaat toch niet om de stad? Het gaat om de renners!!

• Proost!

Ooit kwamen Proost! en ega, op weg naar de zonsverduistering in Reims, door Charleroi. We wisten het daar zeker: hier zou de zon nooit meer schijnen.

• De Kaasploeg op het werk

Charleroi is inderdaad een van de duisterste krochten die de mensheid ooit optrok.

• Ron Brandsteder

Hee Kaassie is er weer!!