Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spanjaarden binnenkort legaal gedrogeerd

• Distel

In Spanje is per decreet beslsist dat er GEEN nachtelijke dopingcontroles meer mogen worden uitgevoerd.

Ergo: de Spanjaarden zullen als enigen goed uitgerust op de fiets zitten. En dat is een vorm van prestatiebevordering die wel is toegestaan.

Houdt overigens ook in dat deelnemers aan bv. de Vuelta met een andere nationaliteit dan de spaanse ook eens wat slaap in kunnen halen.

Een goede en humane ontwikkeling lijkt me.

• Pro-Dope

Meer en meer komt die Wada psychose in het gedrang

• Andere Peter

Slap gelul. Als dit al waar is, dan klopt je kop niet. Als iets niet op elk moment wordt gecontroleerd, is het niet plots legaal.

Ik ben overigens niet op de hoogte van heel veel nachtelijke controles, maar ik wet dan ook niet veel. Je stelling dat er verschil in nachtrust zal zijn, lijkt mij larie.

• Spanje

In Spanje doen ze overigens wél behoorlijk wat aan dopingbestrijding. Afgelopen zondag werd het hele amateurpeloton dat actief was in de Volta a Galicia nog van zijn bed gelicht voor 7 uur 's ochtends, door de vampieren. Van acties als deze in Nederland heb ik nog nooit gehoord. Spanje constant als zwarte piet afschilderen wat doping betreft is niet geheel terecht. Voor Operacion Puerto was het aardig bar gesteld met dopingbestrijding in Spanje, maar in veel andere landen niet minder. Daarna is er in Spanje een hoop veranderd. In Nederland daarentegen wordt vooral naar het buitenland gekeken.

• Ronald Tulp

Gelukkig maar..:)

• jij

Controles worden tot 2300 uur gedaan. Later mag niet, dus onzinnig bericht.

• Sjors

Ik weet niet of je ee grapje maakt, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen dan 's nachts stiekem gaat snoepen.

• achterhoeker 2duuzend

Als de politie 's nachts niet meer gaat patrouilleren wordt inbreken dan ook legaal?

• Distel

Sorry, deze was blijkbaar te moeilijk voor de meesten.

De kop heeft betrekking op:

“de Spanjaarden zullen als enigen goed uitgerust op de fiets zitten. En dat is een vorm van prestatiebevordering die wel is toegestaan”

Volgende keer maar weer Telegraafstijl gebruiken :(

• Doc

wed…