Hoe gaat het met Danny Vrolijk.. zag er ook niet lekker uit zondag…
Ik hoor het wel van iemand..
gr, Bert Spits
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBen afgelopen maandag even bij mijn ploegmaatje langsgeweest. Zijn gezicht ziet er uit als dat van een geraakte bokser. Een grote zwelling bij zijn oog en zijn oogwit was ook rooddoorlopen. Zijn knie zat in het drukverband , was nog afwachten wat daar precies mee aan de hand was , dat kon door de zwelling nog niet onderzocht worden. Verder natuurlijk veel schaafwonden. Was een heftige valpartij als ik zo de gevolgen zag.
van de site HSV de Kampioenen:
update Brian
21 april 2009
De laatste berichten over Brian. Vandaag is begonnen met het aanmeten van een special gipsvest. Tevens zijn er 4 pennen aan zijn hoofd bevestigd om de wervels te laten helen. Verder heeft hij vandaag wel weer een paar pasjes gelopen.
Wel is hij heel erg misselijk wat ook te maken heeft met de zware hersenschudding. Op het moment dat het medisch kan en er plaats is in het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp wordt Brian hier naar toe gebracht.
Ik maak het op dit moment redelijk goed. Heb een zwaar gekneusde oogkas, maar dat gaat langzamerhand weer beginnen te helen. Daarnaast had ik een drukverband rond mijn knie gekregen, omdat ze in het ziekenhuis op de foto's wegens de zwelling nog niet konden zien of de knieband afgescheurd, ingescheurd of flink verrekt was. Morgen ga ik naar het ziekenhuis in Leidschendam om daar nieuwe foto's of een echo te laten maken van de knie. Dan weten we wat er verder aan de hand is.
Ik hoop dat het verder meevalt en ik snel weer op de fiets kan zitten.
Groetjes,
Danny
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?