Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

LBL café ?

• Turin

Beste prikkers,

Aankomend weekend ga ik naar Luik om LBL voor de tweede keer live te zien.

Wie heeft er goede tips betreffende café's waar de strijd, onder het lui genot van goed bier, gevolgd kan worden? Twee jaar geleden tussen de locale zatlappen in een groezilig café vlakbij de top van de St Nicolas terechtgekomen. Was leuk maar ik houd van verandering.

Is er een plek waar de prikkers samenkomen om hun wijsheden te delen?

Lijkt me leuk om een pintje te pakken en vervolgens nog op Nederlands terug te kunnen schakelen mocht dat nodig zijn.

Niets voor niets dus nog een tip voor de saaie opwarmuurtjes : bezoek de “La Batte” markt die zondag op de linkeroever van de Maas plaatsvindt. Dé ideale plek om de buik te vullen en nog iets leuks voor het thuisblijvende meisje mee te nemen. Is maar 5 minuten lopen vanaf Place st Lambert, waar de renners de startlijst tekenen en het startschot gegeven zal worden.

Bij voorbaat dank,…

• Snolletje

Het LBL-Prikkers-Cafe is dit jaar in Amersfoort. Voor verdere informatie verwijzen we u door naar ‘De Orakelende Wuyts-Hater van Friesland en verre Omstreken’.

• merijntje mortirolo

Turin, ik ga dit jaar helaas niet, want één iemand van ons gezelschap ligt in het ziekenhuis, maar bij het scherm in de laatste bocht in Ans staan (volgens mij zelfs de hele dag) altijd bijzonder veel Nederlanders (en Italianen, maar goed, die vind je overal in Luik). Na de koers is het altijd beregezellig bij de rabo-bus en nog eens veel gezelliger bij de CSC-bus, want daar staan honderden die hard-Schleck-fans een feestje te bouwen met bubbels en gezang…

• Kelme