Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tankink

• Rabo Fan

Bram Tankink onder het mes

AMSTERDAM - Bram Tankink ondergaat volgende week een zitvlakoperatie. De renner van Rabobank kampt met een steenpuist, een zogenoemde ‘derde bal’.

“Ik blijf er last van houden. Het tast inmiddels mijn conditie ook aan, ik word er niet beter van”, verklaarde Tankink woensdag in TC Tubantia.

Tankink doet zondag wel mee aan Luik-Bastenaken-Luik.

De Maar

Een andere Rabobank-renner, Marc De Maar, weet nog niet wat hem mankeert.

Nieuw bloedonderzoek moet zijn kwaal aan het licht brengen. Hij voelt zich al enige tijd slap en moe en een rustperiode bracht geen soelaas.

Een eerste onderzoek wees uit dat hij geen accute ziekte van Pfeiffer heeft, zoals ploeggenoot Bauke Mollema.

• merijntje mortirolo

accute ???

:?

• Martijnz

Het is wel een grote ziekenboel bij de Rabo wielerploeg. :-(

• arend appelberg

dat is het bij rabo al sinds jaar en dag. ongerijpelijk dat die medische staf er niet eens uitgegooid wordt. bij geen ander team zie je zoveel ziekte's en blessures.

• Frans Fasee

ongerijpelijk

Geniaal !!!

Go arend, Go !!!

• Sub Culture

Zo'n steenpuist, is dat te wijten aan het frequent op een fiets zitten en overkomt het wielrenners wel vaker, dit in tegenstelling tot de ‘gewone’ mens?

Of heeft dat er helemaal niks mee te maken?

• oké

ballasttank?

• DeRosa

Komt vaker voor bij mensen die vaak en veel fietsen, oorzaak is vaak het schuren van de kleding(fietsbroek) het zweten maar ook door een verkeerd of kapot zadel.

Hygiene is erg belangrijk maar met veel zweten op warme dagen en een lange toer is dit moeilijk te verwezelijke of je moet ieder uur een een schone fietsbroek aan gaan doen. Een klein puistje of verwonding kan al uitmonden (op ten duur) in een steenpuist.