Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mooi stukje Gerben Löwik

• Rudy Tek

Ik snap de laatste twee regels van je post niet MM.

• Joep

Boris, sterkte

Gerben, erg tof dat je aan de fans denkt. Ik had nog geen uitgesproken favo onder de soleiltjes, maar ik geloof dat ik hem nu wel gevonden hen. Super!!!!

• Massimo

Ik weet niet welke opmerking ik vreemder vind: die van Krasser of die laatste twee zinnen van Merijntje…..

• Colnago

Beterschap Boris!

• ger

Boris, van harte beterschap gewenst en dat je weer snel op de fiets mag zitten.

• Herogewier

Hij zal bedoelen dat jullie nooit wat samen in de gang zetten. Jullie blijven gewoon altijd samen in de kamer of zoiets, maar ik vrees dat deze chattende passages ook weer niet gesnat worden en dat we het maar weer snel over wielrennen moeten gaan hebben.

Lowik inderdaad erg lekker bezig, vaak zichtbaar in de koers. Veel lleek me ook in dienst van, maar kon ook zijn eigen kansen pakken. Hopenlijk straks in wat koersjes zoals een ronde van België of andere van dat soort koersen ook wat succesen voor deze renner die ik ook bijzonder leuk en aardig vind. Ik weet ook dat hij een keertje spontaan bij een jeugdwedstrijd langs kwam kijken en met iedereen rustig de tijd nam om op de foto te gaan. Dat is gewoon mooi als profs daar de moeite voor nemen, die kids vinden dat prachtig, vooral als dat zo spontaan gebeurt.

• NOS

Speciaal voor Boris:

http://tour2008.nos.nl/video/bekijken/ID/tcm:5-509008/ducrot-in-gesprek-met-lwik