Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitslagen tijdrit puttershoek

• explora

zijn de uitslagen van de tijdrit in puttershoek al bekend?

• Colnago

Die zullen ongetwijfeld binnenkort verschijnen op http://home.planet.nl/~divaloon/

• RoBe

Stefan van Dijk heeft bij de heren 19+ gewonnen.

• canon

wat ik heb gezien heb en heel zeker weet is dat roy schoonderbeek wint bij nieuwelingen, hij reed snoei hard. tweede word ricardo van dongen die ook heel erg hard reed. en volgens mij word erik kramer derde. de eerste twee waren veruit de beste.

• explora

junioren toevallig ook gezien?

• Ikke

Ik hoorde dat de laptop van de jury tegen het eind van de wedstrijd de geest had gegeven. Moesten alles met de hand gaan verwerken. Ik hoop dat het nog goed komt.

Uitslagen van nieuwelingen en junioren waren al wel bekend en waren in het clubhuis van DHR opgeplakt. Heb er niet op gekeken dus kan er niks over zeggen.

• explora

het zal niet waar zijn, jammer dat zoiets gebeurd. toch bedankt voor de info. nieuwelingen staat inmiddels op dit topic. van dongen sneller als kramer, dat was in cat 7 volgens mij anders toch? ben meer thuis bij de junioren, ben daarom erg nieuwsgierig naar de uitslag bij deze jongens.

• Ikke

Van de uitslag klopt niet veel, onder mijn startnummer staat opeen een heel andere renner????. Dat minuutje te veel klopt zeker. Wat een prutsers!!

(sorry voor de vrijwilligers die zich hier de hele avond voor hebben ingespannen, maar als de jury er z'n zooitje van maakt)

• Bert Spits

Ach….gelukkig hebben we de foto's nog.

gr, Bert Spits

• Ikke

Ja Bert,

Alleen jammer dat je voor het donker thuis moest zijn, en dus niet alle renners op foto hebt kunnen zetten, of komt er nog een mapje 3?