Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro del Trentino tweede etappe

• merijntje mortirolo

Vandaag van Riva del Garda naar Alpe di Pampeago over 141 kilometer.

Ze starten om 11.30 en de hopelijk spectaculaire finish is voorzien tussen 15.02 en 15.25.((Overbodige) extra informatie: er zijn twee GPM's (bergprijzen), een 2e categorie na 61,5 km en de aankomstheuvel is een 1ste categorie, na 78,7 km mogen ze eten, de TV-uitzending begint bij km 89,4 en douchen doen de renners na afloop in hun eigen hotels. :+)

Hier een ticker: http://www2.girodeltrentino.com/live/

Stream zal vast wel ergens op het internet rondzwerven, maar waar o waar??? Zou die slotklim graag in beeld zien…

Bijdewee: Armstrong is gisteren dus niet gestart, ondanks eerdere geruchten dat hij dat wel zou doen.

• Gijsje

Wat kunnen mannen als Simoni, Garzelli, Di luca, Basso, Pellizotti enz vandaag op die steile slotcol??Kunnen ze het de astana boys moeilijk maken??

• Zenon J.

Denk dat je het andersom moet zeggen:

Kunnen de Astana's de Italiaanse klimmertjes volgen op de steile slotklim?

• JasperV

Op welk kanaal moet het dan worden uitgezonden?

• Gijsje

Ook goed maar het feit blijft dat ze moeten aanvallen en een gat moeten slaan. Denk dat Kloden zijn eigen tempo gaat rijden en brajkovic de aanvallen gaat proberen te beantwoorden. Ik denk wel wie vanavond bovenaan staat ook de eindwinnaar wordt. Trentino is wel een ideaal voorbereidingsrondje op de giro. Tijdrit, aankomst bergop en twee moeilijke etappes.

• Blueprint

Vai Domenico! Mag niet naar de Giro, dus Trentino zal zeker een hoofddoel zijn voor de groene mannetjes.

• JoJo

Ontwijkt L.A. het Coni ?

• JW

Lijkt me onzinnig, in de Giro komt hij ze toch volop tegen.

Zijn afwezigheid lijkt me eerder een signaal dat zijn vormpeil niet naar wens is. Als hij in de Giro echt een rol zou willen spelen zou hij deze koers toch echt moeten rijden. Ik moet nu nog steeds zien of hij ook daadwerkelijk in de Giro van start gaat (en zéker of hij hem uitrijdt !).

Zijn terugkeer in het wielrennen zou interessant zijn als hij ook de verwachte grote prestaties levert. Zo lang hij alleen de krantekoppen haalt met rare acties (AFLD-rel, commentaar op Theo Bos), en weinig presteert, is het nieuwtje er gauw af.

• merijntje mortirolo

Tsja, dat zou ik dus niet weten, Jasper.

• Gijsje

Denk dat dit eerder te maken heeft met het herstel van zijn sleutelbeen. In koers is de kns toch groter om te vallen dan als je alleen traint.Hij zal zeker met een stevige conditie aan de giro starten en werken voor een van de kopmannen. Hierdoor zal hij met de dag beter worden om dan tip top aan de touyrstart te komen.