Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ronde van gelderop afgelast?

• renner

heb gehoordt dat het werdt afgelast omdat het door wegwerkzaamheden op het parcours te smal zou zijn geworden om een koers te houden??? is dit waar?

• Martin

Ik heb geen idee of dat waar is, maar doe a.u.b. iets aan je Nederlands…

gehoordt ?!?!?

werdt ?!?!?

tering hè

• Oudesluis Dronken Thuis

Als de rondes die je gewonnen hebt al niet meer bestaan, is het tijd voor nieuwe uitslagen. Zie ook hoofdstuk GP Zurich

• Ikke

Nee Gelderop!!!!! dan, naast Nederlands ook de kaart van Nederland een keer bekijken….

• FAN

Veel schoolmeesters hier.

• vanachterdecomputer

ooit van dyslexie gehoort?

Ooit van Constipatie gehoord? 80% van de prikkers zou dyslexie moeten hebben, dat lijkt me gek genoeg. Bestond dyslexie vroeger ook al, of kon je toen gewoon niet spellen?

• Rudy Tek

Goeie, bestond ADHD vroeger al? Of was je toen gewoon een irritant kutkind?

Vroeger bestond geen ADHD. Toen mocht je kinderen nog gewoon slaan met een zak nat zand, of met de dubbeldikke editie van “Arbeid Adelt” (een blad dat van 1936-1968 werd uitgegeven door ODT wielerpromotie)

• gerardusss

Mischien kunnen jullie gewoon reageren op de vraag die gesteld is,inplaats van elkaar beetje op elkaars typ fouten te wijzen!!!

ga trainen

Voorrdat jullie tegen mijn gaan zeggen doe het zelf ben al geweest

whhaha