Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huidige Vorm kanshebbers voor goede klassering giro

• Gijsje

Basso: Bergop staat hij waar hij moet staan, sterk op dit moment de beste van allemaal. Tijdrit tot nog toe matig maar in een grote ronde zijn tijdritten toch voor de mannen met vorm, dus dat komt wel goed.

Simoni: Bergop toch wel goed alhoewel er toch nog wat extra's bij moet. Tijdrit zoals altijd matig maar kan toch wel een goede giro rijden.

Bruseghin: Tot nog toe onzichtbaar maar Brusi is toch wel een goed renner die er meestal wel staat in Giro, dus nog wat onzeker hoe het dit jaar zal verlopen

Di Luca: Tot nog toe niet goed. Bergop redelijk en tijdrit matig. Zal toch nog behoorlijk moeten verbeteren wil hij een voorname rol spelen.

Garzelli: Idem als Di Luca alhoewel ik al jaren niet geloof ik top 5 voor Garzelli.

Cunego: Goede vorm maar ik vraag me af of het klim drieluik de goede voorbereiding is op giro, je verspilt daar toch heel veel energie met het oog op giro. Ik betwijfel of hij hierdoor kort eindigt.

Pellizotti: Heel weinig wedstrijd gereden voor giro. In trentino onzichtbaar maar ik denk wel dat hij heel fris aan giro komt maar of het te weinig wedstrijden rijden hem nekt is af te wachten.

Menchov: Denk dat hij staat waar hij moet staan en met romandie in de benen weer de goede vorm heeft voor een goede giro.

Soler: Voor mij het grote mysterie. Als hij topfit geraakt zal hij voor spektakel zorgen lijkt me!!Hoop dat hij de goede vorm heeft.

Brajkovic: Door val en ziekte wat achter op schema maar in Bakenland gewerkt voor Contador en met de dag beter geworden. Nu een goede tijdrit en eerste etappe gereden. Is nog erg fris en zal zeker nog verbeteren naar de giro toe.

Verder denk ik dat Sastre, Leipheimer en Armstrong deze giro als voorbereiding rijden en niet voor het klassement gaan.

Ben ik renners vergeten??

• Cecchini

Kloden misschien ?

• Gijsje

Die rijdt giro niet

• Pyama

Kloden rijdt niet. Leipo dacht ik ook niet.

Je hebt ook nog Rodriguez, Arroyo, Lovkvist, Rogers, Cobo, Vande Velde, Rujano (?), Cioni, Caucchioli, Mosquera en belangrijker: Scarponi.

Eigenlijk heeft iedereen die meedoet wel een zwak punt. Als Menchov sterk is, lijkt hij kandidaat nummer 1, maar misschien alleen voorbereiding. Ik zou weleens een goeie Cobo aan het werk willen zien.

• de tuinman

rijdt lovkvist de giro dan?

• Tsje

Klöden staat wel op de (voorlopige) startlijsten

• JW

Mosquera rijdt volgens mij ook geen Giro (blessure)

• dj

Mosquera heeft een blessure, maar kan wel deelnemen aan de Giro. Kloden rijdt geen Giro, Leipheimer wel.

• Cecchini

Zum Abschluss des Frühjahres werde ich in diesem Jahr statt der Tour de Romandie die Trentino-Rundfahrt vom 22.-25. April bestreiten.

Ursprünglich hatte ich geplant bei der Tour de Romandie zu starten. Doch leider haben die Veranstalter das Einzelzeitfahren aus dem Programm genommen, so dass ich mich kurzfristig für die Rundfahrt in Italien entschieden habe.

Im Anschluss daran beginnt für mich die Vorbereitungsphase zur Tour de France, bei der ich mich in aller bester Form präsentieren möchte.

Hierzu habe ich mir für den Monat Juni die Luxemburg-Rundfahrt und später die Tour de Suisse ausgesucht, die mir ermöglichen sollen, das Training optimal zu ergänzen und die Form bis zum Tourstart auf das richtige Niveau zu bringen.

Bis dahin Sport frei und einen Gruß,

Euer Andreas !

• dj

> die Rundfahrt in Italien

Voor de goede orde, dat is niet de Giro d'Italia maar Trentino.