Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro del Trentino - derde etappe

• merijntje mortirolo

We gaan Oostenrijk in:

van Tesero naar Innervillgraten over 165,5 kilomter.

Start om 11.00, finish 15,08 - 15,36, er liggen drie ziekenhuizen langs het parcours, er zijn onderweg twee bergpijzen van de eerste categorie (de passo Sella en de passo Gardena, na 49,1 en na 61 km), de TV komt erbij na 74,9 km en in Brunico (op 105 km) wordt de lunch geserveerd in trendy, hippe zakjes…

De laatste tien kilometer gaan ook nog eens drie procent omhoog.

Brajkovic leidt voor Basso (op 4') en Niemiec (op '19) op 4 en 5 staan Simoni en Samoilau op precies een minuut.

Lijkt een mooie etappe voor een ‘lekker lange’ ontsnapping. Wie zal daar eens inzitten? Mannen als Popovych en Duma, dunkt mij…

Ticker: http://www2.girodeltrentino.com/live/

• merijntje mortirolo

Er is/was een tamelijk grote groep ontsnapt en op de Passo Sella heeft Caruso ze pijn gedaan. Caruso als eerste boven 12 seconden voor Vrecer en 40 voor op Bosisio

Tikfouten zijn niet van mij, dit was de groep:

(Noè, Kadri, Bosisio, Chiarini, Spezialetti, Rodriguez, Visconti, Caruso, sestili, Bellotti, Anzà, Infantino, Kiserlovski, Valiani, Vrecer, Giunti, Carvajan, Fernandez, Pardilla, Terrenzio)

• JasperV

Adres: 62.94.22.204

Poort: 8080

Als je deze gegevens invult bij je proxy server in je internetbrowser, zou je via de site van de Rai vanavond Rai Sport Piu moeten kunnen kijken. (gisteren heb ik het laatste stukje kunnen zien).

• merijntje mortirolo

Hee, Jasper, dank voor de tip, een (al dan niet willekeurig) Italiaans IP-adres gebruiken, dus?

• JasperV

Op deze manier: http://img27.imageshack.us/img27/2806/77686964.jpg

• merijntje mortirolo

12.55 CET GPM Passo gardena: 1. Caruso, 2. Vrecer a 10“, 3. Kiserlovski e altri tredici a 23”, gruppo a 2'38"

Tweede heuvel:

Kiserlovski en 13 anderen op 23" peloton op 2,38, de rest kun je zelf wel begrijpen, denk ik.

Denk vooralsnog dat de groepen nog wel bij elkaar komen: dat prestigesprintje willen er vast genoeg wel winnen.

• merijntje mortirolo

ik ken de truuk, Jasper (en helaas sommige irritante prikkers ook ;)), mijn vraag was min of meer retorisch.

• JasperV

New situation at km 100: Bosisio leads the race, Terrenzio +50“, chasing peloton with 10 riders +1'25”, peloton +2'30"

• Massimo

Is het daarna moeilijk om alles weer op “normaal” terug te zetten?

Sorry, ben absolute leek op proxy-gebied.

• JasperV

Nee hoor, je haalt gewoon het vinkje weg dat staat bij het gebruik maken van een proxy server.