Ik vind Line Lloyd ook een mooie ploeg. Zo zouden er meer moeten zijn. Rijden ze zoveel minder dan als Asito ofzo dan?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsM Veen? Dé M Veen? van de week kon hij nog niet eens volgen op sloten, dus laten we het maar niet eens hebben over klassiekers. Misschien heeft M Veen zijn babbels er weer eens tegenaan gegooid. Volgens mij heeft die jongen in al die jaren nog geen klassieker uitgereden. Ik denk niet dat Line Loyd op deze renners zit te wachten!
Het is wel fijn om te zien, dat ze er allemaal zelf nog in geloven gezien de reacties hierboven. :-)
Mijn stelling is alleen wat voegen ze in vredesnaam toe behalve dat alle clubs in NH leeg geplukt zijn door zichzelf LSE noemende clubjes, waarvan de ego van de sponsor, manager en ploegleiders blijkbaar belangrijker is maar zeker te groot is om een club te sponsoren. Want tja je zou toch is verantwoording moeten afleggen aan een bestuur ……. dat is lastig………maar vervolgens wel elke clubrenner met een nivo uitrijden naar je toe halen en na korte tijd weer dumpen.
En ja klopt ik vind dat ze weinig toe voegen, net als een aantal andere LSE teams, sponsor een club of wordt CT..
Maar ik dacht dat dit een discusseiforum was?
en ja in diskrediet brengen? Ik stel alleen maar feiten vast uit zeer betrouwbare bronnen.
En zolang je zelf met veel bombarie altijd de pers op zoekt zelfs als je renners ontslaat, dan moet je ook vreemd opkijken als er wel eens wat ander niuews naar voren komt en geloof het kan echt nog veel erger………….
Tot nu toe een nietszeggend bericht. De naam van Micheal Veen mogen we denk ik met een korreltje zout nemen. Zal me verwonderen. Maar zou wel passen in het verhaal dat de LSEteams alle NH ploegen leeg plukken. Als Micheal aan de beurt is. Al weet ik op het moment ook niet een andere Noord Hollandse clubrenner die LSE waardig is.
Nou ik wens je succes om samen te werken met de Noord-Hollandse clubs wanneer je budget en ambitie hebt…. Een lse ploeg die de sprong naar topsport probeert te maken is iets anders als een club die breedte sport ambieert.
Mensen die voor een club werken denken aan de club niet aan de renner die 20 uur in de week traint om iets te bereiken in de sport. Volgens mij reed er een ploeg van line loyd in Tour Loir et Cher afgelopen week. Dat zijn volgens mij wedstrijden waar je moet rijden als je van de club komt en hoger op wil….
@zomaar: mijn ervaring is precies tegenovergsteld, de club denkt aan de renner (omdat diezelfde renner daar vaak al jaren voor rijdt) en de LSE alleen maar aan zichzelf of de sponsor zonodig grote koersen moeten rijden waar de renners nog niet aan toe zijn. Als een renner een keer een uitslag rijdt moet hij direkt alles rijden zodat ze hem binnen een jaar kapot rijden.
Bij een club kan een renner vaak zijn eiegen programma bepalen en rijden waardoor hij veel beter kan plannen en zijn eigen plan kan trekken. (uiteraard moet de club wel een programma hebben denk aan Ahoy, Peddelaars, DJR, Snelle Wiel, Maaslandster, de Mol, Volharding en vroeger ook veel NH clubs maar nu helaas niet meer)
Er zijn zat clubs die mooie koersen rijden ook in het buitenland in de door jouw genoemde koers reed ook gewoon Restore en was BRC Kennemerland vroeger niet de club die echt veel in het buitenland reed ! heeft dus niets met een LSE status te maken want die staat buiten Nederland sowieso gelijk aan een club.
ter aanvulling moet ik wel zeggen dat ea wel vaak afhangt van een bestuur met de juiste intenties.
Maar het gaat gewoon om de stelling wat voegt het toe buiten de clubs en mijn stelling is niets ! Ze zouden precies hetzelfde kunnen doen voor bv een prachtige club met geschiedenis als de Bataaf of Olympia te gaan sponsoren.
Ipv nu want nu is het gewoon het speeltje van de heer Leemans, met alle respect !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?