Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe wedstrijd in Limburg

• Joris

Weet iemand iets over een nieuwe wedstrijd in Limburg vermoedelijk in juni. Ik kan hier nergens iets over vinden. Is dit een vrije/open wedstrijd? Voor welke categorien?

Wie weet er meer?

• Hendrikus Portalos

Bedoel je de nieuwe wedstrijd in het kader van de clubcompetitie zuid ?

• Joris

Zou zo maar kunnen, maar ik weet het niet, zou midden juni zijn, is alles wat ik gehoord heb.

• ...

Eurode Omloop terug op wielerkalender

De Eurode Omloop is na een afwezigheid van zeven jaar terug op de wielerkalender.

Wielrennen

Van onze verslaggever

Op zondag 20 september vindt de twaalfde uitgave plaats van deze klassieker voor elite- en belofterenners over een afstand van 156 kilometer. De wedstrijd over twaalf ronden wordt verreden in Kerkrade. De eerste winnaar in 1992 was Berrie Thoolen, de laatste in 2002 Raymond Meys uit Hulsberg.

Gepubliceerd op: 23.04.09 22:15 BRON: Limburgs Dagblad

Alleen is deze wedstrijd niet half juni, dus misschien bedoel jij een andere?

• Roel

hills classic is nieuw en wordt in Juni gehouden meer info op pplbelisol.nl

• duif

Zondag 14 juni: clubcompetitie regio Zuid. Start Simpelveld. Finish Meerssen

• Joris

Jammer dat dit geen open wedstrijd is. Volgens het routeschema op de site van ppl echt een wedstrijd waarvan je als echte liefhebber alleen maar kunt dromen dat je deze ooit mag/kan rijden. Hulde aan de organisatoren.

• Leon

Zou Duif nooit verlegen worden van al die complimenten? *D