Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro del Trentino - etappe 4

• merijntje mortirolo

Vanuit het Oostenrijkse Villian naar Pejo Fonti over 214,5 kilometer.

Twee bergprijzen van eerste categorie: na 150,1 km en de aankomst zelve.

Finish verwacht tussen 15.06 en 15.38.

• Leon

Benieuwd of JANI z'n voorsprng vast kan houden, deze slotklim ziet er nou niet bepaald indrukwekkend uit…

• merijntje mortirolo

Tsja, hoogstens Basso of Njemjetsj zou hem los kunnen rijden, of Basso wordt eerste of tweede en onze Sloveense vriend raakt niet verder dan plaats vier: dat kan ook nog.

Volgens mij is het kat in het bakkie voor anorexiJANI.

Nu de Giro en het WK tijdrijden nog!

• Bas-Jan

haha anorexiJANI, goeie :)

overigens betekent Niemiec gewoon “Duits”

• merijntje mortirolo

We zijn inmiddels 3 uur onderweg en er was een groepje van 7 (relatieve nobodies) vooruit, maar inmiddels hebben we weer een gruppo compatto.

• JasperV

Is het nog gelukt gisteren met kijken?

• merijntje mortirolo

Geen tijd meer voor gehad, helaas. Ook vanavond kom ik er niet aan toe, denk ik, kga namelijk een wijnproeverij houden bij de tafeltennisvereniging alhier ter stede… :)

On topic:

Bergprijs:

GPM Passo Mendola (km 150):

1. Caruso,

2. Pozzovivo,

3. Gentili

• JasperV

Ze liggen dus al 17 minuten voor op het snelste schema, ik ben benieuwd of er nog wat vuurwerk komt op de slotklim.

• merijntje mortirolo

Ze schieten inderdaad flink op, je zou bijna denken dat er een paar het vliegtuig moeten halen… :)

Die ticker is wel sloom, zeg. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen afscheidinkje is (geweest) na die Passo Mendola.

• Massimo

Die ticker is niet alleen sloom, die hele website is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag……