Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Thomas Dekker in De Morgen

• Paul, uit het verre Smeermaas

Leg mij eens uit waar Thomas in het vernoemde intervieuw een grote mond heeft.

Ik heb niet gemerkt dat Thomas een dikke nek heeft, dat hij zondag minder spraakzaam was, je zou voor minder.(ja nadat wat Wuyts en van Nieuwekerke over hem zeiden)

De regering functioneerd wel, alleen de minderheid roept dat.

Het uitjouwen van o.a. Richard Groenendaal en Lars Boom, dit zijn geen echte wielersupporters, ik ben trouwens sinds het WK in Zolder niet meer naar de cros geweest (zelfs roepen dat Richard een kinderverkrachter was)

Paul, uit het verre Smeermaas

• Sloper

Auteur: NOS (—.rtv.nos.nl)

Datum: 25-04-2009 20:34

Thomas Dekker (in gesprek met Maarten Ducrot):

http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-509381/

• marksi

Ik ben het zeker eens met Massimo. Thomas Dekker heeft wel degelijk er mede voor gezorgd dat de verwachtingen zo hoog zijn. Hij heeft nooit gezwegen over zijn ambities en dit uiotgestraald. Ook wanneer hij top resultaten neerzette, was hier nooit iets in de trant van bescheidenheid. En dat vind ik niet erg, misschien wel gezond wil je een echte topper zijn. Maar ik vind het wel vreemd om dit nu opeens naar beneden te praten en het op de buitenwereld te gooien wanneer het minder gaat,

• MarcoPolo

Beste Marksi,

Het is verdomde lastig om na alle loftuitingen die hem zijn zijn toegezwaaid realistisch te blijven. Dat lukt hem nu beter; dit noemt men ook wel volwassen worden. Als je iets over Dekker kunt zeggen, is dat hij het afgelopen jaar volwassener is geworden. Over het algemeen is dat volwassen worden een natuurlijk proces, bij sommigen stokt het soms en bij een enkeling blijft het zelfs uit.

Dekker is een parel voor het huidige Nederlandse wielrennen waarvan ik hoop dat die op korte termijn weer opgepoetst wordt………. In de Ronde van Romandië bijvoorbeeld.

• Paul, uit het verre Smeermaas

Gelukkig, kon ik jouw tenminste niet tegengekomen.