Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Volg de 64ste internationale Ronde van Noord-Holland live vanachter uw PC

• Klustopper

Volg de 64ste internationale Ronde van Noord-Holland live vanachter uw PC!

Als extra service kunt u dit jaar de 64ste internationale Ronde van Noord-Holland volgen van achter uw PC doormiddel van de liveticker. Nauwgezet worden de ontwikkelingen in de wielerkoers gevolgd en tekstueel weergegeven in de liveticker.

Woont u langs of bijna langs het parcours, dan kunt u de 64ste internationale Ronde van Noord-Holland live volgen en vlak voor het passeren langs de route gaan staan. Moet u werken of kunt u door iets anders niet bij de wielerkoers zijn, dan is dit een mogelijkheid om toch op de hoogte te blijven. Ook in het buitenland is de 64ste internationale Ronde van Noord-Holland via liveticker te volgen.

Op de volgende internet pagina's kunt u onze liveticker vinden:

www.ronde-van-noord-holland.nl onder het kopje Ronde van Noord-Holland\liveticker, kunt u kiezen tussen een popup scherm met de liveticker of gewoon op de website www.ronde-van-noord-holland zelf.

www.telesport.nl ook op de sportpagina van De Telegraaf is de 64ste internationale Ronde van Noord-Holland te volgen!

www.wielerland.nl. de leverancier van de liveticker.

www.nh-wielerweekend.nl. Klik op de link onderaan.

Veel liveticker plezier toegewenst !!

• Klapkaft Koos

Nee, dat ga ik niet doen. Ik vind daar niks aan. Ik ga zelf fietsen. Rondje Posbank.

• Sloper

Wel zinvol… dezelfde ticker op vier verschillende pagina's.

Dit is natuurlijk wel een gouden tip:

Woont u langs of bijna langs het parcours, dan kunt u de 64ste internationale Ronde van Noord-Holland live volgen en vlak voor het passeren langs de route gaan staan

Wat een briljante suggestie!

• merijntje mortirolo

In de trant van:

als u van brood houdt en er is een bakker in de buurt, kunt u natuurlijk wat geld meenemen en een brood kopen!

:+

Maar goed, ik ben altijd wel blij met die tickers (al is één per koers wel genoeg).

Vast staat dat Wielerland behoorlijk aan de weg blijft timmeren en de wielerliefhebber van behoorlijk wat live koersbeleving voorziet.

• Henk

Klapkaft Koos schreef:

>

> Nee, dat ga ik niet doen. Ik vind daar niks aan. Ik ga zelf

> fietsen. Rondje Posbank.

Het zou een mooie boel worden als elke prikker hier gaat lopen melden wat zij/hij gaat doen tijdens de koers…

• Alwin

Doet Theo Bos mee?

• glenn

volgens mij wel

• Klustopper

YEp, staat op de voorlopige startlijst. Zie www.rvnh.nl