Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Westra wint Wallaard Memorial

• Leon

Toch knap om de een-na-beste Duitse spurter van dit moment in een sprint-a-duex te kloppen!

(waarom was hier nog geen topic van eigenlijk? Op dat stille topic onderaan de pagina na?)

• Colnago

Omdat iedereen de liveticker op www.arnowallaardmemorial.nl aan het volgen was.. :)

Freek, prima job!!

• Leon

Dat zal het wel zijn dan… :)

Heel knappe ticker inderdaad!

• JasperV

Vrij groot gat tussen Baumann en Westra.

• Blueprint

De een-na-beste Duitse sprinter is toch Ciolek?

• Blueprint

Excuus, de een-na-beste is natuurlijk Greipel. Achter Haussler, voor Ciolek en Förster.

• Vlugge Japie

Yeaaaah.

Go lieuwe go.

• toeschouwer

De duitse vriend van westa liet lopen op 300 meter van de streep, op een stuk dat naar benede liep zonder dat westra aanzetten. Volgens de omstanders was dit of een heel vroeg verjaardags cadeautje of een renner die de financiele crisis op een lucrative wijze probeert door te komen.

Nu wil ik niet zeggen dat ie verkocht was, of nee dat wil ik wel zeggen.

Maakt de prestatie trouwens niet minder want het was wel een beesten koers volgens mij.

• Cyclad

Lieuwe een beetje kennende was hij gewoon de sterkste van de 2.

• toeschouwer

Dat was ie waarschijnlijk ook wel maar dat betekend niet dat de duitser niet heel makkelijk voor dood op ze rug ging liggen.

Lieuwe reed zonder te trappen bij hem weg ( liep licht naar benede) kon rustig ze benen stil houden voor de bocht ( de duitser zat op 2 meter ). Het zag er niet meer uit als koers op 250 meter voor de streep en hoe sterk je tegenstander ook is naar benede wordt je niet uit de wielen gerold. ( westra reed al op kop).

Begrijp me niet verkeerd ik zou alles kopen als ik de kans kreeg maar ik zou het met iets meer commedie of toneel brengen en niet met me handen op het stuur op 250 meter laten lopen.