Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kopman

• Ron Janssen

Simoni of scarponi?

Scarponi toonde al zijn vorm en snelheid.

Simoni lijkt het verval erg door te zetten, deze 38 jarige laat veel verval in zijn patroon zien.

eindstand giro

2005 2e

2006 3e

2007 4e

2008 10e

Scarponi leek door te breken als ronderenner, maar toen kwam zijn schorsing.

Sindsdien is hij wel aardig op dreef, maar op de een of andere manier ( gevoelsmatig ) heb ik toch het idee dat hij tekort schiet in dit sterke deelnemersveld om vvor een hoge eindklassering in aanmerking te komen.

• zwartkijker

Tsja, wat moet ik ermee, met deze info.

Waarschijnlijk regent het buiten en is Ron voor de comp. gaan zitten met de gedachte,wat kan ik nu weer voor onzinnigs bedenken?

• Ron Janssen

Je doet je naam wel eer aan. ( hier in Arnhem schijnt het zonnetje )

Verder was ik met mijn bericht gewoon benieuwd wie jullie denken dat de kopman voor de Giro zal zijn.

• Henk

Hier is een mooie plaats om dit soort vragen te stellen:

http://giroditalia.startpagina.nl/prikbord/

• Tombola

Cunego;

2004; 1ste

2005; 18de

2006; 4de

2007; 5de

2008; niet gestart

Moeten we Cunego dan ook maar afschrijven? Ik denk niet dat dit zoveel zegt het eindresultaat. Wat is er daarvoor gebeurt, ziektes, valpartijen, breuken? Wie waren er voor hun geeindigd en wat was hun doel dat jaar. Al zullen de Italiaanse ronde renners wel de Giro willen winnen, daar twijfel ik niet aan, ondanks dat Damiano niet gestart is vorig jaar…

• Blueprint

Ik verwacht dat beiden voor hun eigen kans mogen gaan, waarbij Scarponi me de beste van de twee lijkt.