Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aandacht in Vlaanderen voor LBL

• T-I

Waar normaal gesproken sporzateletekst tenminste 7 pagina's aan voorbeschouwingen en reactie hebben (zoals RVV en PR), vermelden ze het nu niet eens op hun wieleroverzichtspagina.

En ze geven ook maar 1 voorbeschouwing, die van Gilbert.

Waarom niet zoveel als bij de RVV of bij PR??

• Cyclad

Dat is een retorische vraag, T-I

• Lucas

Wat denk jezelf..? Je mag één keer raden..

• Pebo

Dat is Belgie….. Maar het is wel triest natuurlijk….

• Ian Curtis

Omdat we enkel meespelen in de Vlaamse koersen. En die winnen we dan ook steevast.

Voor het Ardennenwerk hebben we geen toppers, maar er zijn jonge kerels op komst of net prof geworden die ik op termijn in staat acht er voor te zorgen dat we ook daar weer kunnen meedoen; Hermans, Ghyselinck, Zingle, Bakelants ..

• Toni

Waarom wel al die aandacht aan de Tour de France? Daar heb je toch ook geen Belgische renners die meespelen voor de eindzege?

• PietvZ

Komt Anton Corbijn er dan een film van maken? Ofwel, zou de VRT er dan wel aandacht aan besteden (áls het al zo is dat al die talenten gaan meespelen, wat ik van geen kanten geloof)?

• gerd

Ik kan jullie verzekeren dat bij de wielerliefhebbers de interesse even groot is.

Ik vind L-B-L trouwens een veel mooiere wedstrijd dan Vlaanderen.

• Bernard Sumner

Gewoon omdat de Tour de France de grootste wielerkoers is.

Qua klassement spelen we daar mss niet mee maar we winnen er toch elk jaar onze ritjes.