Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronde van Made elite/beloften

• Bert

Volgens wielerland zijn er bij de Ronde van Made voor elite/beloften veel valpartijen en gevaarlijke situaties geweest. Slechts 15 uitrijders wordt gezegd.

Weet iemand meer? Uitslagen?

• renner

idd enorm veel valpartijen vanaf het begin.. na 30 km waren er nog maar 20 renners in koers en later nog maar 12.

• volger

Doordat de jury iedereen uit koers haalde, omdat ze een ronde achterstand hadden. En deze renners ook niet klasseerde.

• Jhonny

Paul de Rooy wint, meer weet ik niet.

• Herogewier

Zo, mooi werk van Paul, al weer de vorm te pakken, die gaat er vast weer een hete zomer voor vele renners van maken :):):)

• Ottie

Renners zijn wel geklasseerd, ik was er ook, geen foto's gemaakt bij elite/beloften, omdat ik maar een paar ronden heb gezien, maar er waren idd nog 12 renners in koers in de finale maar de uitslag werd opgenoemd en hier zijn zeker 20 renners opgenoemd en misschien nog wel meer, dus zeker wel geklasseerd.

• Colnago

Klopt Ottie, maar die prijzen zijn niet uitgedeeld. Volgens de juryvoorzitter zijn die renners te vroeg uit koers gegaan om aanspraak te maken op een eindprijs.. Daarom werden ze allicht wel genoemd maar staan ze niet in de uitslag.

• bert

Da's goed nieuws voor de profs in de middagkoers, Colnago! Die hebben dan wellicht (!?) meer prijzengeld te verdelen en zij moeten er immers van leven.

• Detlef

1. De Rooij

2. Van Reek

3. Van Ruitenbeek (Malaya)

4. Roos

5. De Groot

6. Hamers (Ralf)

7. Stougje?

• Adri van Dam

Als de jury de renners uit de wedstrijd hebben gehaald hebben zij reglementair de wedstrijd beëindigd en dien zij de prijzen uitgekeerd te krijgen. Of zij nu op 3 ronden van het einde of 15 ronden van het einde er door de jury uitgehaald zijn. Zij die de wedstrijd ZELF hebben beëindigd komen vanzelfsprekend niet voor een prijs in aanmerking, ook al reden ze op het moment van hun ‘stoppen’ wel in de prijzen.