Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Contact tussen Bos en Impey

• Jos Wago

Theo Bos heeft via mail contact gehad met Darryl Impey. (Bron: Rabosport).

• Sub Culture

via mail, het is weer eens wat anders.

• Goozzer

Theo Bos: ´Eerste contact met Impey positief´

Theo Bos won zondag in Noord-Holland, maar heeft ook goed nieuws over contact met Daryl Impey.

De hele week was een groot drama, maar dit weekeinde ging de zon weer een klein beetje schijnen voor Theo Bos (foto). Zondag won hij zijn tweede koers van het seizoen, ‘zijn eigen’ Ronde van Noord-Holland. Het neemt een beetje druk van de ketel na het vervelende voorval van vorige week in de Ronde van Turkije en de karrenvracht aan negatieve reacties van de afgelopen week. Maar wellicht nog prettiger dan de winst was het eerste contact met Daryl Impey, het Zuidafrikaanse slachtoffer van vorige week. “We hebben gemaild. Het contact was niet onprettig. Binnenkort bel ik hem op.”

Deze week afsluiten met een overwinning. Dat verlegt even de aandacht.

“Daarom ben ik nu ook zo blij. Dit is hartstikke lekker. Dit had ik absoluut nodig. De week was heel zwaar. Ik kon nergens anders aan denken dan aan afgelopen zondag. Het was moeilijk om me op iets anders te richten. Dus doet dit me erg goed.”

Heb je door alle gebeurtenissen van deze week heel anders naar deze wedstrijd toegeleefd dan anders?

“Ik heb er eigenlijk helemaal niet aan gedacht. Alles stond deze week in het teken van vorige week zondag. De druk werd steeds groter. Pas zaterdag drong het tot me door, dat ik vandaag weer zou koersen. Deze wedstrijd had ik wel nodig om stoom af te blazen en als je dan ook nog wint, is dat extra prettig.”

Hoe waren de reacties naar jou toe? Van publiek en collega's?

“Heel positief. Al realiseer ik me ook wel, dat je de negatieve reacties niet zult horen. Maar zowel toeschouwers als collega-renners hebben mij positief benaderd vandaag. Ik hoorde van heel veel renners, dat ze er van overtuigd zijn, dat ik Impey niet met opzet onderuit haal. En ook dat ze goed kunnen begrijpen wat er gebeurt in een sprint op volle snelheid.”

Heb je al contact gehad met de ploeg van Impey of Impey zelf?

“Jazeker. Ik heb via mail rechtstreeks met Daryl Impey contact gehad. En dat contact was niet onprettig. Binnenkort bel ik hem op. Dat heb ik hem voorgesteld in het mailtje. Zijn reactie was positief. Hij staat er open voor. Dus zal ik hem snel spreken. Ik hoop dat het snel goed gaat met hem.”

Lijkt me goed dat hij dit doet, en ook dat dit naar buiten toe wordt gecommuniceerd…

• Pyama

Ik los al mijn problemen ook altijd op via mail. Vooral met vrouwen, moet je eens proberen :D

• Tjarko

Leuk voor Theo, begin van een goed einde van een opgeblazen incident.

• Kontich en Reet vlakbij

Ja zelfs op de grens van Frankrijk en Nederland hebben ze naast het frietkot en de vuilnisbelt een internetverbinding.

• Jos Wago

Nee joh. In Pajottenland dringt het pas in 2038 door. Daarom is het zo prettig naast de Belgen te wonen. Als de wereld dreigt te vergaan kunnen we met zijn allen naar het Zuiden verkassen. Daar gebeurt namelijk alles met een vertraging van vijftig jaar.

• Sub Culture

sterker nog, wij hebben internet uitgevonden.

• JasperK

Is Al Gore een Belg?

• Jos Wago

Dat is een misverstand.

Wat jullie doen heet bij ons en in de rest van de wereld ‘tamtam’. Een grote trommel waar je met een stuk hout op slaat. Rookpluimen komen in Pajottenland trouwens ook rijkelijk voor. Dat noemen ze daar Winternet.