Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom Skil zich zorgen moet maken

• GeorgeBush

Stoppen met dat huis in Deurningen die trainer van Zeeman wegkieperen en Adri van der Poel trainingen inlassen, gewoon 8uur op een dag beuken, rusten en herstellen en dan weer koersen

• Sub Culture

Er loopt hier toch wel wat rond zeg..

• Andere Peter

Volgens mij is het seizoen van Skil al goed dankzij die Tourdeelname. Zelfs als er niemand meer iets wint. Zo zwaar weegt Tourdeelname nu eenmaal.

Ik vermoed dat het feit dat men weet dat men in de TdF zal starten, nu enigszins drukkend werkt op de resultaten. De ploeg is natuurlijk niet sterk genoeg om 10 maanden lang vooraan te rijden. Het lijkt mij verdedigbaar, dat men naar een piek toewerkt in juli (ik speculeer nu dat men dat doet). En ook in juli is het goed denkbaar dat men heel tevreden is, zonder enige platte prijs te rijden. Als Skil regelmatig in beeld is, mede de koers maakt en een van de meest actieve ploegen in lange ontsnappingen is, dan is de TdF een succes voor hen.

Ik zou mij dus absoluut geen zorgen maken… er zijn weinig ploegen die nu al zeker weten dat ze hun hoofdoelstelling voor 2009 zullen halen. Ik denk dat alleen Quick-Step en Skil in dat opzicht ‘binnen’ zijn.

• Cyclad

Ik ben het nu toch niet helemaal met je eens, AP.

Natuurlijk zal voor Skil het vooruitzicht de Tour te rijden al euforisch werken, maar als het team blijft persisteren in uitslagen zoals de laatste weken (uitgezonderd Kenny van Hummel, die wel scoort) dan zal de Tourdeelname absoluut eenmalig zijn en zinkt Skil weg in het moeras van de modale Continentals.

Regeren is vooruitzien, de basis voor de toekomst moet dit seizoen gelegd worden.

Kortom, er zal ook iets gepresteerd moeten worden. Aangezien dat in de Tour wel verduiveld lastig wordt zal dat toch voor de Tour moeten gebeuren. Na de Tour zal de kern van de ploeg zo uitgeblust zijn dat het najaar ook weinig zal opleveren.

• dummel

En wat doet Albert timmer daar nog??

• Rudy Tek

Waarom slaat Van Hummel altijd op zijn stuur als hij een goede uistlag rijdt? Ik vind dit een rare manier van blijdschap tonen.

• Lampekap

Ik denk dat hij niet blij is met een tweede of derde plaats, omdat op dit forum alleen de eerste maar blijkt te tellen

• Laspost

Kunnen niet eens een wedstrijd tussen de amateurs winnen, dus wat moeten ze in de Tour. Zijn nog niet half zo sterk als Vacansoleil.

• Lucas

Zolang ze die paar Fransen, die ze hebben, gewoon opstellen in de Tourploeg vind de ASO alles best..

• Luijt

Skil en Rabo moeten zich allebei zorgen maken.

Wat is er bijvoorbeeld met Eltink aan de hand? Kan niet zeggen dat ie echt opleeft bij Skil.